«Κοινωνικοποιούμαστε ξανά. Αυτό είναι διότι όλους μας έλειψε. Γνωρίζω ότι έπρεπε και πρέπει ακόμη να είμαστε λογικοί. Ελπίζουμε, διότι δεν θέλουμε άλλο lockdown», δήλωσε βρετανός πολίτης.
«Μετά από 14 μήνες που δεν πήγα πουθενά, εκτός από κηδείες, αυτό είναι συν», σημείωσε άλλος.
Στο Coventry σχηματίστηκαν ουρές για ένα ποτό ή ακόμη και δύο.
Ικανοποίηση εκφράζουν οι ιδιοκτήτες των μπυραριών, αν και πολλές επιχειρήσεις του κλάδου παραμένουν κλειστές καθώς δεν διαθέτουν εξωτερικό χώρο.
«Δεν γνωρίζαμε καν αν θα ερχόταν ο κόσμος. Είναι σε εξωτερικό χώρο, είναι μεσάνυχτα, είναι παγωνιά», ανέφερε ιδιοκτήτης μπυραρίας.
Σήμερα επαναλειτούργησαν πέραν των χώρων εστίασης και το λιανεμπόριο, τα γυμναστήρια, τα κομμωτήρια, οι ζωολογικοί χώροι και τα θεματικά πάρκα, με την κυβέρνηση να καλεί τους πολίτες να συμπεριφέρονται υπεύθυνα.
«Ήταν πολύ δύσκολα για μας, ξέρετε, κυρίως το δεύτερο Lockdown. Έτσι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ανοίξαμε ξανά», είπε ιδιοκτήτης γυμναστηρίου.
Στη Βρετανία τις τελευταίες 24 ώρες, ανακοινώθηκαν μόλις 7 θάνατοι, ο χαμηλότερος αριθμός από τον Σεπτέμβριο. Ήδη στην χώρα σχεδόν το 40% των πολιτών έχουν εμβολιαστεί με την πρώτη δόση και η Βρετανία φαίνεται να κερδίζει την μάχη με την πανδημία.
Εντελώς αντίθετη η εικόνα στην υπόλοιπη Ευρώπη, που έχει γονατίσει ξανά από το σφοδρό τρίτο κύμα.
Ασφυξία στα νοσοκομεία της Γαλλίας, με σχεδόν 6 χιλιάδες ανθρώπους να νοσηλεύονται στην Εντατική.
Στην Γερμανία οι επιδημιολογικοί δείκτες έχουν πάρει ξανά την ανιούσα, με την κυβέρνηση να δέχεται πιέσεις για επιβολή νέων περιοριστικών μέτρων. Κάτι που η Γερμανίδα Καγκελάριος δεν αποκλείει.