Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε υψηλά επίπεδα παραμένουν οι επιδημιολογικοί δείχτες τρεις ακριβώς εβδομάδες πριν από το Πάσχα. 

Την τελευταία βδομάδα καταγράφηκαν 3,322 ενώ το ποσοστό θετικότητας των εργαστηριακών ελέγχων κυμάνθηκε μεταξύ του 0,9% και του 1,31% την ώρα που το ασφαλές όριο έχει οριστεί στο 1%. 

«Ελπίζω τα χθεσινά αποτελέσματα να είναι μια ένδειξη ότι σταθεροποιούνται πάλι τα πράγματα και θα αρχίσουμε να βλέπουμε μια πτώση. Αυτό όμως εξαρτάται από τη δική μας συμπεριφορά πλέον. Θέλουμε να έχουμε ανοιχτή οικονομία πρέπει και εμείς να συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα», δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο Καθηγητής Μοριακής Ιολογίας, Πέτρος Καραγιάννης.  

Αύξηση καταγράφει εξάλλου και το ποσοστό θετικότητας σε όλες τις επαρχίες την ώρα που ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η κατάσταση στα νοσηλευτήρια. 

Το τελευταίο πενταήμερο οι νοσηλευόμενοι παραμένουν πάνω από τους 200 ενώ γύρω στα 30 άτομα δίνουν μάχη στην εντατική. 

«Θεωρώ ότι θα δούμε ακόμη κάποια αύξηση ελπίζω να έχω λάθος αλλά με τα νούμερα που έχουμε είναι αναμενόμενο ότι θα έχουμε και αυξημένες νοσηλείες», είπε ο Δρ Καραγιάννης.  

Μεθαύριο Τρίτη θα επαναξιολογήσουν την επιδημιολογική εικόνα τα μέλη της συμβουλευτικής επιστημονικής επιτροπής. Κατά την καθιερωμένη τηλεδιάσκεψη των ειδικών θα γίνει και μια πρώτη συζήτηση για τις χαλαρώσεις του Πάσχα. 

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 24 Απριλίου.