Ο Αρχηγός της Αστυνομίας, Στέλιος Παπαθεοδώρου, από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκε για το παράπονο της, είχε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί της για το εν λόγω θέμα.
Κατά τη μεταξύ τους συνομιλία, ο Αρχηγός τη διαβεβαίωσε ότι η Αστυνομία Κύπρου δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία στα ζητήματα αυτά και ότι άμεσα θα γίνουν οι ανάλογες ενέργειες. Το πρόβλημα αυτό, απασχολεί σοβαρά την Αστυνομία, και γι’ αυτό, έχει αναπτύξει διάφορες δράσεις, για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των οδηγών, ενώ παράλληλα σε καθημερινή βάση πραγματοποιούνται έλεγχοι παγκύπρια για καταγγελία των ασυνείδητων οδηγών.
Στο πλαίσιο αυτό, διευθετήθηκε μεταξύ τους συνάντηση, αφού και η Ραφαέλα ως Πρέσβειρα Οδικής Ασφάλειας, εργάζεται και η ίδια προς τον σκοπό αυτό.
Η Αστυνομία σε ανακοίνωση της υπενθύμισε για άλλη μια φορά ότι αυτή η απαράδεκτη συνήθεια είναι θέμα νοοτροπίας και σίγουρα και θέμα έλλειψης σεβασμού προς τους συμπολίτες μας.
Οποιοσδήποτε και να είναι ο λόγος, το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης, πρέπει να μας προβληματίσει ιδιαίτερα, και να γίνει συνείδηση σε όλους μας, ότι δεν μπορούμε να στερούμε από τους συνανθρώπους μας αυτονόητα δικαιώματα.
Διαβάστε επίσης: