Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Την πεποίθηση ότι θα βρεθεί το επόμενο διάστημα η χρυσή τομή για το πρωτόκολλο στα σχολεία εξέφρασε, η Σύβουλος του Υπουργού Υγείας και Λέκτορας Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας, Δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι».

Η κυρία Πανά επισήμανε πως πρέπει να κρατάμε μια ισορροπία για να μην έχουμε αλυσίδες στα σχολεία καθώς δεν θα βοηθήσει αυτή η εξέλιξη στην απρόσκοπτη εκπαιδευτική διαδικασία.

Παράλληλα, τόνισε πως βρίσκονται σε διαβουλεύσεις τα δύο αρμόδια Υπουργεία και διαμέσου της συνεργασίας θα βρουν την καλύτερη δυνατή λύση το επόμενο διάστημα.

Όπως εξήγησε, ακολουθούνται συγκεκριμένες διαδικασίες για να αλλάξουν όλα τα υπάρχοντα πρωτόκολλα.

«Εφόσον ο στόχος είναι η επιστροφή στα σχολεία με ασφάλεια και θα πρέπει με τα επιδημιολογικά δεδομένα που υπάρχουν να βρεθεί ένα προσωρινό πλαίσιο λύσης», τόνισε η κυρία Πανά.  

Βαρύνουσας σημασίας είναι να βρεθεί η καλύτερη λύση από πλευράς επιδημιολογικού κινδύνου αλλά ταυτόχρονα και πρακτικότητας.

Ταυτόχρονα, η κυρία Πανά υπογράμμισε πως είναι πολύ σημαντικό σε αυτή την περίοδο πριν την έλευση του Πάσχα τα πρωτόκολλα να είναι πιο αυστηρά και πρόσθεσε ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο χώρο της εκπαίδευσης.

«Αυτή η περίοδος είναι κομβική και πρέπει να είμαστε συντηρητικοί και προσεκτικοί μιας και η επανεκίννηση προκαλεί αύξηση των κρουσμάτων, άρα μέχρι να προχωρήσουμε στον εμβολιασμό χρειάζεται πολύ προσοχή, συνεχόμενη επιτήρηση και ατομική ευθύνη», είπε η κυρία Πανά.

Στόχος σύμφωνα τη Σύμβουλο του Υπουργείου Υγείας να φθάσουμε στο τέλος της Άνοιξης και να μπορούμε να επενδύσουμε στον τουρισμό και να έχουμε μια σχετική κανονικότητα άρα πρέπει αυτή την περίοδο να εστιάσουμε.

Κληθείσα να σχολιάσει τις αναφορές περί ανοσίας της αγέλης στη Βρετανία, επισήμανε πως δεν είναι πολύ εύκολο να υπολογιστεί μιας και η επιδημιολογική κατάσταση είναι ρευστή, ενώ δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω του εμβολιασμού.