Με σύνθημα κανένας μαθητής μόνος στην πανδημία, μόρφωση για όλους, πραγματοποιήθηκε το έκτακτο παγκύπριο συνέδριο της ΠΣΕΜ.
Το συνέδριο ασχολήθηκε με θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και ειδικότερα με τα προβλήματα που προκύπτουν από την πανδημία.
Ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου, είπε ότι «η πανδημία δεν απειλεί μόνο την υγεία, εμφανίστηκε ως απειλή και για την εκπαίδευση, μπροστά στην ανάγκη να πάρουμε μέτρα προστασίας έχουμε καταφέρει να δώσουμε μια λύση ανάγκης με ένα σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης».
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο συνέδριο της ΠΣΕΜ και στο καυτό θέμα των εξετάσεων ανά τετράμηνο.
«Από την αρχή της χρονιάς στις βασικές μας προτεραιότητες είναι ο αγώνας για ολόπλευρη μόρφωση. Αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις να καταργηθούν οι εξετάσεις ανά τετράμηνο, οι οποίες έχουν μετατρέψει τα σχολεία σε εξεταστικά κέντρα», δήλωσε η Μαριάννα Κανέλλη εκ μέρους της ΠΣΕΜ.
Ο Υπουργός Παιδείας, τόνισε ότι το πρόγραμμα διδασκαλίας αναπροσαρμόζεται συνεχώς, όπως και οι διαδικασίες αξιολόγησης των παγκύπριων εξετάσεων και τετράμηνου. Και διαβεβαίωσε τους μαθητές ότι κανένας δεν θα χάσει τις εξετάσεις λόγω πρωτόκολλου.
Το συνέδριο ενέκρινε επίσης ψήφισμα για το Κυπριακό και την επανένωση της Κύπρου, αλλά και για τους Τουρκοκύπριους νέους στα κατεχόμενα.