Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σήμερα έγινε συνάντηση της Διεύθυνσης του ΟΚΥπΥ με τις Συντεχνίες των Νοσηλευτών ΠΑΣΥΝΟ-ΠΑΣΥΔΥ και συζητήθηκε διεξοδικά το θέμα των μεταθέσεων προσωπικού από το Γ. Ν. Λευκωσίας στο Γ. Ν. Λεμεσού. 

 Η κατάληξη της συζήτησης ήταν θετική και αναμένεται η ανάκληση της απόφασης της ΠΑΣΥΝΟ για λήψη απεργιακών μέτρων.

Ο ΟΚΥπΥ διαβεβαιώνει ότι ο διάλογος με τους εργαζόμενους αποτελεί προτεραιότητα για τον Οργανισμό.