Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δραματική έκκληση της Υπουργού Δικαιοσύνης και του Προέδρου Παγκύπριου Δικηγορικού Συλλόγου, στην κοινοβουλευτική επιτροπή Νομικών για υπερψήφιση της μεταρρύθμιση της Δικαιοσύνης και τον εκσυγχρονισμό του συστήματος απονομής δικαιοσύνης, πριν από την αυτοδιάλυση της Βουλής. Σε αντίθετη περίπτωση τόνισαν θα εγκλωβιστούν σε ένα νέο κυκεώνα ατέρμονων συζητήσεων. 

Όπως δήλωσε η κα Γιολίτη « η μεταρρύθμιση ήδη άργησε και η δυναμική, η οποία υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να χαθεί. Πρέπει όλοι να συνεργαστούν καθότι, δεν υπάρχει πολιτική χροιά στη μεταρρύθμιση. Αν δεν ψηφιστεί, θα τιμωρηθεί ο πολίτης και η Κύπρος». 

Από την πλευρά του ο Χρίστος Κληρίδης σημείωσε « διότι αν δεν θεσπιστούν τώρα, πιθανότατα εντός Απριλίου, προβλέπω ότι οι ισορροπίες οι οποίες έχουν εξευρεθεί, έστω και με επιφυλάξεις, έστω και με κάποιες αμφισβητήσεις, θα χαθούν και θα γίνει πολύ δύσκολο να επανέλθουμε στο θέμα της μεταρρύθμισης προσεχώς». 

Εκκλήσεις που ως φαίνεται δεν γίνονται δεκτές απ όλα τα κόμματα. 

Ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Δημήτρης Δημητρίου δήλωσε « είναι κρίμα να μην ψηφιστεί αυτή η μεγάλη μεταρρύθμιση, η οποία είναι υπέρ των πολιτών και της κοινωνίας. Ήδη διεξήχθησαν διεξοδικές και πολύχρονες συζητήσεις». 

Ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Άριστος Δαμιανού σημείωσε « υπάρχουν ασάφειες, κενά και αδυναμίες. Υποβάλαμε σειρά εισηγήσεων για τροποποιήσεις. Πρέπει να συνεχιστεί η συζήτηση και να μην υιοθετηθούν διαδικασίες εξπρές». 

Στην συνεδρία παρέστη και η Πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου Περσεφόνη Παναγή, η οποία, ανέφερε ότι το Ανώτατο δεν διαφωνεί με τη μεταρρύθμιση αλλά διατηρεί κάποιες επιφυλάξεις.