Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού διακομίστηκε ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Βίκτωρας Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος ένιωσε κάποιες ενοχλήσεις στο στήθος και διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.

Υπενθυμίζεται πως ο κ. Παπαδόπουλος τις τελευταίες δύο βδομάδες βρισκόταν σε αυτοπεριορισμό στην οικία του, αφού διαγνώστηκε θετικός στη νόσο COVID-19.

Σημειώνεται δε, πως ο κύριος Παπαδόπουλος ετοιμαζόταν να επιστρέψει στα καθήκοντα του, αφού είχε ολοκληρωθεί η περίοδος που θα έπρεπε να παραμείνει σε αυτοπεριορισμό.

Σε γραπτή του ανακοίνωση ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Κυριάκος Κούσιος, «ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Βίκτωρας Παπαδόπουλος αισθάνθηκε σήμερα το μεσημέρι αδιαθεσία και μετέβη στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού για ιατρικές εξετάσεις.»

Σημείωσε δε, πως «από τις εξετάσεις κρίθηκε αναγκαίο όπως υποβληθεί σε καθετηριασμό κάτι που ολοκληρώθηκε με επιτυχία νωρίς το απόγευμα.»

«Ο κ. Παπαδόπουλος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο και η κατάσταση της υγείας του είναι εκτός κινδύνου», συμπλήρωσε ο κ. Παπαδόπουλος.