Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την μεταμόσχευση μυελού των οστών του Ραφαήλ Στυλιανού που δίνει για δεύτερη φορά τη δική του μάχη με τη λευχαιμία από μεταμοσχευτικό κέντρο της Γερμανίας.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Ραφαήλ ανέφερε ότι βρίσκεται εδώ και 14 ημέρες σε μεταμοσχευτικό κέντρο στη Γερμανία και αναμένει λίγες ημέρες για να γίνει διαδικασία ώστε να γίνει πάλι καλά.
«Είμαι σε εξειδικευμένο θάλαμο με ειδικά συστήματα που δεν μπορεί να μπει κάποιος μέσα και είμαι στη διαδικασία των χημειοθεραπειών, ενώ στη συνέχεια θα γίνει μεταμόσχευση», επισήμανε ο Ραφαήλ.
Οι πρώτες μέρες του στο νοσοκομείο στη Γερμανία είχαν άγχος καθώς είναι διαφορετικοί οι άνθρωποι και η κουλτούρα, παρόλα αυτά σιγά σιγά εγκλιματίστηκε και οι νοσηλευτές και οι γιατροί τον έμαθαν τις δύο εβδομάδες που βρίσκεται εκεί.
Ο Ραφαήλ ανέφερε ότι δεν μπορεί να βγει εκτός θαλάμου αφού είναι συνδεδεμένος με ένα καλώδιο έξι μέτρα και θα βρίσκεται εκεί άλλες 30 ημέρες μέχρι να γίνει η μεταμόσχευση.
«Είναι λίγο ψυχολογικό το πρόβλημα, ωστόσο τα πράγματα είναι αντιμετωπίσιμα, μακάρι να είναι αυτά τα προβλήματα. Εντός των 10 ημερών αναμένεται να γίνει η μεταμόσχευση. Δυστυχώς δεν βρέθηκε συμβατός δότης 100% και θα προχωρήσω μέσω του πατέρα μου διότι η λευχαιμία που έχω το επιτρέπει και οι πιθανότητες που έχω είναι μεγάλες όπως μου είπαν οι γιατροί μου», τόνισε η Ραφαήλ.
Ο δρόμος του θα είναι μακρύς στη Γερμανία και η μάχη προμηνύεται μεγάλη καθώς θα βρίσκεται στη Γερμανία για πέντε μήνες και μετά θα μπορεί να επιστρέψει στην Κύπρο.
Παράλληλα, όπως τόνισε ο Ραφαήλ ο λαός της Κύπρου τον στηρίζει οικονομικά αλλά και ψυχολογικά ενώ του στέλνουν καθημερινά μηνύματα γνωστοί, άγνωστοι για να του εκφράσουν τη στήριξη τους.
Καταλήγοντας, έστειλε από τον θάλαμο που βρίσκεται τα δικά του μηνύματα λέγοντας πως «γκρινιάζαμε όλη για την απομόνωση, εδώ είναι η απομόνωση. Πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή σαν είναι η τελευταία, να ζούμε το κάθε λεπτό, να είμαστε υγιέστατοι, να είμαστε χαρούμενοι επειδή δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει το αύριο και τα μόνο πρόβλημα που πρέπει να έχουμε είναι αυτά που έχουν να κάνουν με την υγεία».