Έκλεισε η πτέρυγα της Καρδιολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας μετά τον αυξημένο αριθμό θετικών περιστατικών που εντοπίστηκαν τις τελευταίες μέρες με την αλυσίδα μετάδοσης να μεγαλώνει.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, ανέφερε πως εντοπίστηκαν και άλλα θετικά περιστατικά στη Καρδιολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας με την αλυσίδα μετάδοσης να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα.
Ο κύριος Χαριλάου, επισήμανε πως έκλεισε ο θάλαμος της Καρδιολογικής Κλινικής και γίνονται οι εισαγωγές περιστατικών σε άλλο χώρο. Πρόσθεσε μάλιστα πως μέχρι στιγμής είναι θετικοί στον κορωνοϊό δέκα ασθενείς και γύρω στους πέντε-έξι επαγγελματίες υγείας.
Την ίδια ώρα, σημείωσε πως έχει γίνει η σχετική ιχνηλάτηση και φαίνεται ότι η διασπορά ξεκίνησε από ασθενή που νοσηλεύονταν στην Καρδιολογική Κλινική, ενώ μπήκαν σε αυτοπεριορισμό τα θετικά περιστατικά οι στενές επαφές τους.
Επιπρόσθετα, ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ ανέφερε πως είναι σαφώς ένας επιβαρυντικός παράγοντας το ότι πρόκειται για ασθενείς αντιμετώπιζουν καρδιακά προβλήματα και μερικοί έχουν μεταφερθεί σε θάλαμο Covid-19.
Συνέχισε λέγοντας ότι παρά το γεγονός ότι γίνονται τακτικά τεστ στους ασθενείς δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος είναι αρνητικός ότι τις επόμενες μέρες δεν θα αναπτύξει οποιαδήποτε συμπτώματα καθώς μπορεί το ιικό φορτίο να μην ανιχνεύεται και να νοσήσει από τον κορωνοϊό τις επόμενες μέρες.
«Εκείνο που ζητούμε από όλους τους επαγγελματίες υγείας είναι να προχωρήσουν στον εμβολιασμό τους, ωστόσο όλοι πρέπει να αντιληφθούν όλοι ότι πέραν την προσωπικής ευθύνης φέρουν και την επαγγελματική απέναντι στους ασθενείς», σημείωσε ο κύριος Χαριλάου.
Υπενθυμίζεται ότι στις 30 Μαρτίου βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό ένας γιατρός και τέσσερις ασθενείς. Η μετάδοση φαίνεται να έγινε από ασθενή, ο οποίος ήταν αρνητικός κατά την εισαγωγή του και εξελίχθηκε σε θετικός κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του. Πρόκειται για άτομο το οποίο συγκαταλέγεται στις ευπαθείς ομάδες και βάσει του σχεδιασμού είχε λάβει την 1η δόση του εμβολίου.