Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με σαφή στόχο την αναχαίτιση του κορωνοϊού, το Υπουργείο Υγείας συνεχίζει με βάση το τρίπτυχο εμβολιασμοί, τήρηση μέτρων και πολλά διαγνωστικά τεστ. 

Τα τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου συμβάλλουν στην προσπάθεια περιορισμού και μέχρι στιγμής έχουν διενεργηθεί συνολικά 2.649.935. 

Με τον Υπουργό Υγείας να δηλώνει ότι «την τελευταία εβδομάδα δυστυχώς βλέπουμε μια αύξηση της θετικότητας ειδικά στα rapid test, περίπου στο 50%, από 0,4% έχει αυξηθεί σε 0,6%. Αυτό είναι ανησυχητικό, αναμενόμενο μεν ως ένα σημείο λόγω και των χαλαρώσεων που είχαν γίνει πριν εβδομάδες.» 

Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Υγείας, Κωνσταντίνο Ιωάννου, και τον Δήμαρχο Στροβόλου, Αντρέα Παπαχαραλάμπους, επισκέφθηκαν το σημείο δειγματοληψίας στη λεωφόρο Σταυρού. 

Όπως δήλωσε ο κ. Νεοφύτου «είμαστε από τις κορυφαίες χώρες στην Ευρώπη στη διαχείριση της πανδημίας, η 5η καλύτερη σε ολόκληρο τον κόσμο, η χώρα με τον λιγότερο χρόνο σε lockdown, η χώρα που σχεδόν ενώ οι πλείστες χώρες στη Ευρώπη βρίσκονται κάτω από lockdown εμείς βρισκόμαστε στο 90% της ομαλότητας και της καθημερινότητας.» 

Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία πως βρισκόμαστε λίγο πριν από το τέλος, και σημείωσε πως αν συνεχίσουμε με υπευθυνότητα θα γιορτάσουμε κανονικά το Πάσχα. 

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Ανδρέας Παπαχαραλάμπους ανέφερε ότι «ο Δήμος Στροβόλου είναι υποβοηθητικός στο έργο του Υπουργείου. Αξιολογούμε τα δεδομένα και είμαστε δίπλα τους για να βοηθήσουμε το έργο που γίνεται. Ευελπιστούμε ότι είμαστε προς το τέλος και αυτή τη μάχη θα την κερδίσουμε». 

Ο Υπουργός Υγείας, καλεί τους πολίτες να συνεργαστούν ώστε να φτάσουμε πιο νωρίς στο τέλος, ενώ σημειώνει πως τα τεστ είναι το απαραίτητο εργαλείο που θα κρατήσει την επιδημιολογική εικόνα σε χαμηλά επίπεδα.