Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ιδιαίτερα σημαντική χαρακτηρίζεται η σημερινή ημέρα, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή των μαθητών Γυμνασίων με φυσική παρουσία για πρώτη φορά μέσα στο 2021. Για συγκινητικές στιγμές έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ από τον ΑΝΤ1, την ώρα που η πανδημία αφήνει ακόμη το στίγμα της σε αρκετά σχολεία των ελεύθερων περιοχών.

Με παρέμβαση στο «Μέρα Μεσημέρι» ο κ. Πολυβίου εξιστόρησε την πρώτη εικόνα που αντίκρυσε όταν εισήλθε σε αίθουσα σήμερα το πρωί και συνάντησε μαθητές. « Η πρώτη λέξη που μου είπαν τα παιδιά, ήταν, κύριε, καλή χρονιά». Και αυτό διότι η τελευταία φορά που πήγαν οι μαθητές Γυμνασίων στο σχολείο, ήταν τον Δεκέμβριο του 2020.

Ρεπορτάζ από την πρώτη μέρα επιστροφής

Ο κ. Πολυβίου ανέφερε μάλιστα πως η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, προσκόμισε όπως απαιτείτο το αρνητικό αποτέλεσμα του ρινικού τεστ, ενώ σε σχολεία όπου μεμονωμένες περιπτώσεις δεν είχαν υποβληθεί σε εξέταση, το έκαναν «υπό διαμαρτυρία» μετά από συντονισμό με τις αντίστοιχες διευθύνσεις των σχολείων.

«Ξεκινήσαμε με τους καλύτερους οιωνούς» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πολυβίου. Τονίζοντας πως υπάρχει όλη η καλή διάθεση για να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής σε αυτά τα παιδία, καθώς οι επιπτώσεις της αποχής από το σχολικό περιβάλλον, έχει αφήσει το στίγμα της τόσο σε εκπαιδευτικό, όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο.

https://www.youtube.com/watch?v=yZy9Q0SyJL0 Προβληματισμός για τις συνήθειες των διαλειμμάτων

Η είδηση χθες Πέμπτη ότι το Λανίτειο Λύκειο Λεμεσού παρουσιάζει βεβαρημένη επιδημιολογική εικόνα, με αποτέλεσμα αριθμός προσωπικού να απουσιάζει από το σχολείο, σήμανε συναγερμό στη Διεύθυνση αλλά και την πόλη της Λεμεσού.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διευθυντών Μέσης Εκπαίδευσης, Γιώργος Ιωσηφίδης, ανέφερε από το «Μέρα Μεσημέρι» ότι στο συγκεκριμένο σχολείο ως θετικά περιστατικά κορωνοϊού είναι 19 μαθητές και τρεις καθηγητές, ξεκαθαρίζοντας πως ο αριθμός δεν προκαλεί σε καμία περίπτωση προβληματισμό. «Το ανησυχητικό να σταματήσει η αυξητική τάση» σημείωσε ενδεικτικά.

Συνολικά από το σχολείο λείπουν σε αυτοπεριορισμό ως επαφές, 153 μαθητές.

Έντονη ανησυχία εξέφρασε ο κ. Ιωσηφίδης από την εικόνα που παρουσιάζουν οι μαθητές στη διάρκεια των διαλλειμάτων, όπου συναναστρέφονται σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς να τηρούν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, αλλά και αντίστοιχες εικόνες κατά τις απογευματινές δραστηριότητες των παιδιών.

«Είχαμε προετοιμαστεί από μέρες»

Την επισήμανση ότι οι Σχολικές Εφορείες είχαν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να είναι έτοιμα να υποδεχτούν σήμερα τους μαθητές σημείωσε από την εκπομπή και ο Πρόεδρος των Σχολικών Εφορειών Ντίνος Έλληνας.

Εξέφρασε μάλιστα την ελπίδα όπως τηρούνται εκ μέρους των μαθητών όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας, ενώ απηύθηνε και κάλεσμα στους μαθητές να εξετάζονται με το ρινικό τεστ, για να υπάρξει επέκταση της πανδημίας εντός των σχολείων.

https://www.youtube.com/watch?v=rou0jxSu9EE