Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άλλοι δύο συνάνθρωποι μας απεβίωσαν το τελευταίο εικοσιτετράωρο με τελική αιτία τη νόσο COViD-19. Πρόκειται για μια γυναίκα, ηλικίας 75 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, χωρίς ιστορικό εμβολιασμού, που κατέληξε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας και επίσης γυναίκα, ηλικίας 85 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, χωρίς ιστορικό εμβολιασμού, που κατέληξε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.

Όσον αφορά την ανακοίνωση για τα νέα περιστατικά κορωνοϊού που εντοπίστηκαν σήμερα, το Υπουργείο ανακοίνωσε άλλα 360 νέα κρούσματα, από σύνολο 48.432 εργαστηριακών διαγνώσεων με τον συνολικό αριθμό των κρουσμάτων να φτάνει τις 44.991. 

Το ποσοστό θετικότητας παραμένει σε σταθερά επίπεδα και είναι 0,74%. Τα 221 προέκυψαν από τα rapid test και τα άλλα 139 από τις εξετάσεις που έγιναν με την μοριακή μέθοδο. 

Image removed.

Βελτιωμένη η κατάσταση στα νοσηλευτήρια

Οι ασθενείς που νοσηλεύονται με κορωνοϊό στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ μειώθηκαν κατά 11. Συγκεκριμένα, χθες ήταν 196 ενώ σήμερα νοσηλεύονται 185 ασθενείς, εκ των οποίων οι 49 είναι σε σοβαρή κατάσταση. Από αυτούς οι 27 είναι στην εντατική, οι 8 εκτός αναπνευστήρα και άλλοι 22 νοσηλεύονται σε συνθήκες αυξημένης φροντίδας. 

Image removed.

Ο Μητροπολίτης Λεμεσού μετά από πέντε ημέρες νοσηλείας, έλαβε σήμερα εξιτήριο από το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου είχε εισαχθεί προληπτικά, αφού είχε διαγνωσθεί θετικός στον κορωνοϊό. 

Η είδηση για την απόλυση του Μητροπολίτη Αθανάσιου έγινε γνωστή μέσα από ανακοίνωση της Ιεράς Μητρόπολης Λεμεσού, κατά την οποία αναφέρεται πως έλαβε σήμερα εξιτήριο με τη βοήθεια του Θεού και τη μεγάλη συμβολή των θεραπόντων ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού.

Προστίθεται ότι έχει ολοκληρωθεί η ιατροφαρμακευτική αγωγή την οποία έλαβε και έχουν υποχωρήσει τα συμπτώματα του ιού, ενώ ο ίδιος θα παραμείνει στον μητροπολιτικό οίκο σε αυτοπεριορισμό. 

Διαβουλεύσεις Κυριακίδου με Πρόεδρο και Υπουργό Υγείας

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης υποδέχτηκε στο Προεδρικό Μέγαρο την Επίτροπο Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης Στέλλα Κυριακίδου, όπου συζήτησαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού στην ΕΕ. 

Μάλιστα ο Πρόεδρος Αναστασιάδης σε ανάρτηση του σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε πως με ικανοποίηση διαπιστώσαμε την πρόοδο που σταθερά σημειώνει η χώρα μας, η οποία ευρίσκεται μεταξύ των πρώτων στην εμβολιαστική κάλυψη σε όλη την Ευρώπη. 

Αργότερα η Επίτροπος Στέλλα Κυριακίδου, συναντήθηκε με τον Υπουργό Υγείας Κωνσταντίνο Ιωάννου, ο οποίος με τη σειρά του την ενημέρωσε για τη διαχείριση της πανδημίας την Κύπρο και ιδιαίτερα για τη στρατηγική των στοχευμένων τεστ σε εργαζομένους, σχολεία και αλλού, που εφαρμόζεται μόνο στη χώρα μας, στρατηγική την οποία προσπαθούν να υλοποιήσουν και άλλες χώρες. 

Επίσης συζήτησαν για το εμβολιαστικό πρόγραμμα και την προτεραιότητα που δίνεται στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού ώστε να θωρακιστούν πρώτα οι άνθρωποι που διατρέχουν σοβαρότερο κίνδυνο.

https://twitter.com/K_Ioannou/status/1376551092310396928?ref_src=twsrc^tfw