Τη δική του μάχη με τη λευχαιμία δίνει για δεύτερη φορά σε κλινική της Γερμανίας ο Ραφαήλ Στυλιανού.
Ο νεαρός μαχητής δημοσίευσε χθες Κυριακή (28/3) ένα βίντεο από τις πρώτες ώρες που πέρασε στην κλινική της Γερμανίας, μετά την εισαγωγή του, όπου θα βρίσκεται μαζί με τον πατέρα του, που είναι ο δότης, μέσα σε ένα δωμάτιο του νοσοκομείου για τους επόμενους τρεις μήνες.
Στο πλευρό του Ραφαήλ βρίσκονται επίσης η μητέρα και η αρραβωνιαστικιά του.
«Η μάχη μας άρχισε! Παίρνουμε μαζί μας τις προσευχές σας και με την βοήθεια του Θεού θα πολεμήσουμε», αναφέρει σε ανάρτηση της η μητέρα του Ραφαήλ.