Καθυστέρηση και ταλαιπωρία παρατηρήθηκε το πρωί της Κυριακής σε δύο σημεία δειγματοληψίας για rapid test στη Λευκωσία. Η ευθύνη στην εταιρία, απαντά το Υπουργείο Υγείας.
Πολίτες κατήγγειλαν στον ΑΝΤ1, ότι σε δύο σημεία στην πρωτεύουσα παρατηρήθηκε καθυστέρηση στην έναρξη των δειγματοληψιών. Συγκεκριμένα, η ταλαιπωρία παρατηρήθηκε στην Κρατική Έκθεση και στη Δευτερά.
Το Υπουργείο Υγείας από πλευράς του αναφέρει ότι για το εν λόγω θέμα ευθύνεται η ίδια η εταιρεία που διενεργεί στα δύο σημεία τα τεστ σήμερα, η οποία καθυστέρησε να προμηθεύσει με τεστ τα συνεργεία της.
Σημειώνεται ότι, το Υπουργείο προμηθεύει τις εταιρείες με τεστ ανά τακτά χρονικά διαστήματα και είναι ευθύνη των εταιρειών στο πλαίσιο των συμβάσεών τους, να κάνουν τον προγραμματισμό και να προμηθεύουν τα συνεργεία τους έγκαιρα με τεστ.