Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook μέσω της οποίας αποχαιρετά τους συναδέλφους του.
Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «Δεν θα με ξαναδείτε στο νοσοκομείο σας. Εγώ δεν πρόκειται να γίνω μέρος κανενός συστήματος που βασίζεται στην ψευτιά, κλεψιά και την αδικία».
Σημειώνεται ότι, ο Δρ Κυπρής θα συνεχίζει να μάχεται κατά της πανδημίας από το Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, όπου και θα εργάζεται στην μονάδα Covid-19 ενώ θα εξακολουθεί να συντονίζει τις παγκύπριες εισαγωγές ασθενών με κορωνοϊό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Δρ Κυπρής κατέρχεται ως υποψήφιος με το ΑΚΕΛ στις βουλευτικές εκλογές Μαΐου.
Αγαπητή μου ομάδα του Γ. Ν. Αμμοχωστου δεν πρόλαβα να σας αποχαιρετησω. Περάσαμε τόσα πολλά μαζί. Δεν θα με ξαναδείτε...
Posted by Christos Kypri on Friday, 26 March 2021