Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στην διατήρηση της πενθήμερης εβδομάδας εργασίας για φέτος και αλλαγή σε τρεις μέρες από την επόμενη σχολική χρονιά συμφώνησαν σήμερα Υπουργείο Παιδείας, Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς. Η διευθύντρια Μέσης Εκπαίδευσης, Ζήνα Πουλή ανεφερε μετά από τη σύσκεψη οτι οι εμπλεκόμενοι φορείς κατέληξαν ομόφωνα στην αλλαγή της εγκυκλίου από του χρόνου. 
 
Απόφαση που άφησε ικανοποιημένους τους εκπροσώπους των μαθητών, σύμφωνα με την πρόεδρο της ΠΣΕΜ, Παναγιώτα Κυπριανού. 
 
Ανάλογες τοποθετήσεις έκαναν και οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, των διευθυντών και της συνομοσπονδίας γονέων Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης.