Την ώρα που η χώρα δίδει μάχη με τον αόρατο εχθρό και προσπαθεί να τον αποτρέψει, πονοκέφαλο και ανησυχία προκαλούν στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, οι επαγγελματίες υγείας και το νοσηλευτικό προσωπικό στα δημόσια νοσηλευτήρια, αφού μόνο το 50 τοις εκατό έχουν εμβολιαστεί για τον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπο Χαριλάου, «δεν υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος από τα άτομα αυτά, μπορεί να περίμεναν να δουν τα αποτελέσματα, να δουν ανεπιθύμητες ενέργειες.»
«Προσπαθούμε να πείσουμε το προσωπικό όσο το δυνατό με τον καλύτερο τρόπο και με τις καλύτερες αποδείξεις με τα οφέλη του εμβολιασμού. Ευτυχώς έχουμε πείσει ένα μεγάλο αριθμό προσωπικού που δουλεύει στους παιδιατρικούς θαλάμους, έχει και προσωπικό που δεν έχει εμβολιαστεί», δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο διευθυντής της Παιδιατρικής Κλινικής του Μακάρειου Νοσοκομείου, Αβραάμ Ηλία.
Στόχος του ΟΚΥΠΥ, είναι ο εμβολιασμός όλων όσων εργάζονται σε νοσοκομεία, ώστε να θωρακιστούν κατά του κορωνοϊού.
«Πρόθεση μας και επιδίωξή μας να εμβολιαστεί ολόκληρο το προσωπικό, όλοι οι επαγγελματίες υγείας και γι΄ αυτό είναι συνεχής η παρότρυνση μας προς τους επαγγελματίες υγείας να εμβολιαστούν διότι με τον εμβολιασμό, προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους ασθενείς μας», σημείωσε ο Χαράλαμπος Χαριλάου.
Οι τρεις νοσηλευτές της εντατικής νεογνών του Μακάρειου Νοσοκομείου, που χθες διαγνώστηκαν θετικοί στον ιό, τέθηκαν σε απομόνωση, ενώ έγινε ήδη και ιχνηλάτηση των επαφών τους. Πρόκειται για νοσηλευτές που δεν έχουν εμβολιαστεί και όπως διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για τα παιδιά-ασθενείς