Είναι η πρώτη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα επιτρέπει από αύριο την είσοδο Ισραηλινών στη χώρα με το «διαβατήριο» εμβολιασμού.
Συγκεκριμένα, ο Υπουργός Τουρισμού της Ελλάδας ενημέρωσε τον Πρέσβη του Ισραήλ στη χώρα, ότι το ελληνικό Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε Ισραηλινούς τουρίστες που έχουν εμβολιαστεί και κατέχουν πράσινο διαβατήριο για να εισέλθουν στη χώρα χωρίς να υποβληθούν σε τεστ ή να μπουν σε καραντίνα.
Η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης είναι αποτέλεσμα μιας κοινής προσπάθειας των Ισραηλινών Υπουργείων Εξωτερικών, Υγείας και Μεταφορών, υπό την ηγεσία του Υπουργού Εξωτερικών Γκάμπι Ασκενάζι.
Σημειώνεται ότι, η συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί σύντομα και θα επιτρέχει σε 10.000 Ισραηλινών τουρίστες να εισέλθουν στη χώρα σε εβδομαδιαία βάση.