Δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση συρματοπλέγματος κατά μήκος της νεκρής ζώνης, σε μια προσπάθεια να ανακοπεί η ανεξέλεγκτη ροή μεταναστών.
Ο Κοινοτάρχης του Αστρομερίτη, Άρης Κωνσταντίνου, εξήγησε σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα μεσημέρι», ότι το συρματόπλεγμα έχει τοποθετηθεί στα όρια της κοινότητας του Αστρομερίτη και ήδη ξεκίνησε να επεκτείνεται στη διοικητικά όρια της Περιστερώνας.
Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι ο όλος σχεδιασμός δεν έχει ολοκληρωθεί, αφού μέχρι στιγμής οι δρόμοι παραμένουν ανοιχτοί ενώ δεν έχουν τοποθετηθεί καγκελόπορτες.
«Αυτή τη στιγμή μπορεί να μπει και να βγει ο οποιοσδήποτε και αυτοί που έχουν χωράφια μπορούν να εισέρχονται για να τα καλλιεργούν», δήλωσε χαρακτηριστικά ενώ πρόσθεσε ότι το τελευταίο διάστημα έχει περιοριστεί το φαινόμενο εισροής μεταναστών στην περιοχή.
Τέλος, υπογράμμισε ότι από πλευράς τους αναμένουν να ολοκληρωθεί η τοποθέτηση του φράχτη έτσι ώστε να διαφανεί πως θα εξελιχθεί η κατάσταση τις επόμενες ημέρες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το εν λόγω ζήτημα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις με τις αντιδράσεις να πληθαίνουν. Μάλιστα, το περασμένο Σάββατο άγνωστοι μετέβησαν στο σημείο και έκοψαν μέρος του συρματοπλέγματος στον Αστρομερίτη για να μεταβούν στη συνέχεια έξω από το Υπουργείο Εσωτερικών όπου και άφησαν κομμάτι του.
Σημειώνεται ότι οι έρευνες των Αρχών για εντοπισμό των συγκεκριμένων προσώπων συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
_____________________________________________________________________________________________
Διαβάστε επίσης:
- Αγώνας δρόμου για εντοπισμό των δραστών που έκοψαν τον φράχτη στον Αστρομερίτη [ΒΙΝΤΕΟ]
- Σηκώνει το γάντι ο Πρόεδρος Αναστασιάδης για το συρματόπλεγμα [BINTEO]