Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μακραίνει η «μαύρη» λίστα θυμάτων της πανδημίας στις ελεύθερες περιοχές, καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας το βράδυ της Κυριακής, άλλη μια συμπολίτης μας έχασε τη μαχή με τη ζωή. Σταθεροποιείται το ποσοστό θετικότητας του ιού παγκύπρια, το ίδιο και στη Λεμεσό, γεγονός που επιτρέπει την αισιοδοξία.

Συγκεκριμένα, τη μάχη με την πανδημία έχασε γυναίκα, ηλικίας 95 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, που κατέληξε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.

Συνεπώς, ο συνολικός αριθμός των θανάτων με τελική αιτία τη νόσο COVID-19 ανέρχεται σε 243, με το μέσο όρο ηλικίας των θανόντων να βρίσκεται στα 79 έτη.

Παράλληλα, το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε 336 νέα επιβεβαιωμένα περιστατικά του ιού

Συγκεκριμένα από τις 47,306 εργαστηριακές διαγνώσεις που διενεργήθηκαν σήμερα οι 1,554 έγιναν με τη μοριακή μέθοδο (PCR) και οι 45,752 με τη μέθοδο ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test), εντοπίστηκαν 336 περιστατικά της νόσου COVID-19, που προέκυψαν ως εξής:

• 87 κρούσματα από 645 δείγματα που λήφθηκαν μέσω της διαδικασίας της ιχνηλάτησης των στενών επαφών (πρωτογενείς επαφές) κρουσμάτων.

• 39 κρούσματα από 505 δείγματα που λήφθηκαν μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

• 1 κρούσμα από 231 δείγματα που λήφθηκαν από τα Μικροβιολογικά Εργαστήρια των Γενικών Νοσοκομείων.

• 209 κρούσματα από 45,640 δείγματα που εξετάστηκαν με τη μέθοδο ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test) μέσω του προγράμματος του Υπουργείου Υγείας.

Αναλυτικά η εικόνα των rapid test της Κυριακής:

Image removed.

Τα δεδομένα των νοσηλευομένων


Συνολικά, στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ νοσηλεύονται 212 ασθενείς της νόσου COVID-19, εκ των οποίων οι 45 σε σοβαρή κατάσταση ή σε συνθήκες ΜΑΦ. 

Από τους 45 ασθενείς που είναι κρίσιμα, οι 19 είναι διασωληνωμένοι, οι τρεις νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας εκτός αναπνευστήρα και οι 23 σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. 

Αναλυτικά η κατάσταση στα νοσηλευτήρια είναι η ακόλουθη:

Aνοίγει εκ νέου η Πύλη Εμβολιασμού

Αποκλειστικά και μόνο για εκείνους που έχασαν το ραντεβού τους κατά το τριήμερο που ανεστάλη η χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca.

Από το πρωί της Δευτέρας στις 08:00 το πρωί μέχρι και τις 19:00 το βράδυ της Τρίτης, θα μπορούν να επαναπρογραμματίσουν το ραντεβού τους.

Στην ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας γίνεται έκκληση στους πολίτες να συμβάλουν στην εθνική προσπάθεια, επιλέγοντας τον εμβολιασμό ως το όπλο για να προστατεύσουμε και να σώσουμε τη ζωή μας.