Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε Πολυδύναμο Κέντρο θα μετατραπεί το  Παλαιό Δημοτικό Σχολείο Γερμασόγειας που αναμένεται να αποκτήσει ξανά ζωή, μετά από την πολύχρονη εγκατάλειψή του. Πρόκειται για ένα σχολείο το οποίο χρονολογείται πέραν των 100 χρονών και λειτουργούσε μέχρι το 2011.

Το ιστορικό αυτό σχολείο εγκαταλείφθηκε, όταν ανεγέρθηκε το νέο περιφερειακό δημοτικό στην περιοχή Πανιώτη, με σύγχρονες προδιαγραφές, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των παιδιών της Γερμασόγειας και των γύρω περιοχών.

 Σε δηλώσεις του στο ant1.com.cy, ο Δήμαρχος Γερμασόγειας, Κυριάκος Ξυδιάς ανέφερε ότι το νέο Δημοτικό της Γερμασόγειας χτίστηκε το 2010 λόγω αυξημένων αναγκών και έλλειψης ζωτικού χώρου.

Παράλληλα, ο κύριος Ξυδιάς μας επισήμανε ότι έχουν πάρει πρόσφατα έγκριση από το Υπουργικό Συμβούλιο για εκμίσθωση για δημιουργία Πολυδύναμου Κέντρου, στο οποίο θα στεγαστούν δραστηριότητες του Συμβουλίου Κοινωνικής Ευημερίας για τα παιδιά και του ηλικιωμένους και μια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων για πολιτιστικούς σκοπούς.

Σύμφωνα με το Δήμαρχο της Γερμασόγειας ο προκάτοχος του είχε κάνει σχέδια για να μεταφερθεί το Δημαρχείο σε εκείνη την περιοχή, ωστόσο απορρίφθηκε η αίτηση του λόγω μεγάλου κόστους.

«Θεωρώ ότι ένα κτίριο που άνηκε στην κοινότητα εδώ και 100 χρόνια έπρεπε να σκεφτούν κάτι που η χρήση τους έπρεπε να απευθυνόταν στους κάτοικους της περιοχής και για αυτό αποφασίστηκε η δημιουργία Πολυδύναμου Κέντρου», τόνισε ο κύριος Ξυδιάς.

Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε το σχολείο είναι εγκαταλελειμμένο και τα σημάδια βανδαλισμού είναι εμφανή, ωστόσο η αίγλη του παραδοσιακού και της ιστορία παραμένει ορατή ακόμα και 100 χρόνια μετά.

Την πρόσοψη του σχολείου κοσμεί το σύνθημα «Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι» με το σήμα της Κύπρου να βρίσκεται σε περίοπτη θέση, ενώ τα θρανία και οι καρέκλες παρέμειναν στις σχολικές αίθουσες που πέρασαν τα μαθητικά τους χρόνια πολλά παιδιά.