Με το δήμαρχο Λάρνακας Ανδρέα Βύρα να σημειώνει ότι « κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να μετακινήσουμε τις δεξαμενές υγρών καύσιμων και υγραέριο από το κέντρο της Λάρνακας, πάνε πάλι σε επαρχία Λάρνακας στο Βασιλικό, το ΧΥΤΥ στην Λάρνακας, νιώθουμε ότι όπου έχει εγκαταστάσεις όπου πρέπει να φύγουν που κάπου, νοιώθουμε ότι πρέπει να έχουν στην Λάρνακα »
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αραδίππου Ανδρέας Ευαγγελίδης δήλωσε« είμαστε υπέρ να γίνει μια μελέτη παγκύπρια να χωρομετρηθούν τα εργοστάσια βαριάς βιομηχανίας όπου πρέπει να μπουν σε συνεννόηση μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση, οι οποίοι θα βρούμε τις λύσεις και να μην έχουμε αυτά τα προβλήματα συνεχώς μετά εργοστάσια κατηγορίας Α ».
Οι διαμαρτυρόμενοι παρέδωσαν υπόμνημα προς τον πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής Περιβάλλοντος, με τους λόγους για τους αντιδρούν.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος Ανδρέας Λουκαϊδης δήλωσε πως «ομόφωνα και ομόθυμα και πάλι η επιτροπή θεωρεί ότι δεν θα πρέπει να μεταφέρουμε αυτό το μαρτύριο στους κατοίκους άλλων περιοχών άλλοι συμπολίτες μας να υποφέρουν ανάλογα. Θα συμφωνήσουμε μαζί σας ότι χρειάζεται ένα στρατηγικός χωροταξικός σχεδιασμός ».
Οι Δήμοι και κοινότητες της Λάρνακας προειδοποιούν με δυναμικές κινητοποιήσεις σε περίπτωση που σκέψεις, γίνουν πράξεις με τα εργοστάσια ασφαλτικού.