Οι πολίτες της Λεμεσού, της πιο επιβαρημένης επιδημιολογικά επαρχίας τους τελευταίους δύο μήνες, παρουσιάζονται κάθετα αντίθετοι με τις χαλαρώσεις, αφού όπως πιστεύουν θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων.
«Βάση της εμπειρίας που έχω από τα προηγούμενα δεδομένα ο κυπραίος δεν βάλει μυαλό. Τα κρούσματα θα πολλήνουν και θα αναγκαστεί το κράτος να ξαναρτει πίσω. Έπρεπε να μείνουν κλειστά για άλλο δκύο εφτομάες για λόγους υγείας, όχι διασκέδασης. Πρέπει να βλέπουμε την υγεία μας και τη διασκέδαση μετά», δήλωσε ένας εκ των πολιτών.
Ένας άλλος ανέφερε ότι, «τη στιγμή που θα ανοίξουν τα κέντρα θα βγουν οι μικροί έξω θα είναι ανεξέλεγκτα θα γεμώσουμε τέλεια. Μεγάλο λάθος να κλείσουν τα σχολεία τη στιγμή που θα ανοίξουν τα κέντρα. Θα γεμώσει ο τόπος, θα διπλασιαστούν και θα τριπλασιαστούν και μετά θα τα κλείσουν ούλα πάλε».
Υπάρχουν όμως και οι πιο αισιόδοξοι, οι οποίοι κάνουν λόγο για μια καινούργια αρχή και χαρακτηρίζουν τις χαλαρώσεις ως μία εξέταση για να περάσουμε στο επόμενο στάδιο.
«Πρέπει να αναλάβει ο κάθε ένας από εμάς τη ατομική του ευθύνη ούτως ώστε και τα παιδιά να τα επαναφέρουμε στο σχολείο αλλά και αυτούς τους ανθρώπους που μισοκαταστράφηκαν γιατί ήταν κλειστές οι επιχειρήσεις τους τόσους μήνες να τους δώσουμε την ευκαιρία να μην ξανακλείσουν», όπως δήλωσε πολίτης στην κάμερα του ΑΝΤ1.
«Θα μας βοηθήσουν εάν συνετιστεί και ο κόσμος. Τίποτα άλλο περισσότερο, για να πάνε όλα καλά πρέπει να σοβαρευτούμε», είπε άλλος.
Διιστάμενες είναι οι απόψεις των πολιτών και για τα σχολεία. Για το κλείσιμο των Δημοτικών και για την παράταση της επιστροφή των μαθητών των Γυμνασίων στα σχολεία.
«Πρέπει να κλείσουν τα σχολεία γιατί τούτη η αρρώστια τώρα είναι επικίνδυνη», σημειώνει ένας.
«Να κάμουν υπομονή άλλο καμιά δκύο εφτομάες μέχρι τέλος του μηνός να έχουμε ωραία αποτελέσματα με το να αντιδρά ο κόσμος και να λέει ο κάθε ένας το συμφέρον του παίζεις με την υγεία του κόσμου..», λέει άλλος.
Την ίδια ώρα διαφορετικός πολίτης σημειώνει ότι θεωρεί τη φετινή χρονιά χαμένη, ενώ τόνισε ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να επιστρέψουν στις τάξεις τους εάν και εφόσον τηρούσαν πιστά και ευλαβικά τα μέτρα.
Οι πολίτες της Λεμεσού ζητούν από τον καθένα να επιδείξει την απαιτούμενη ατομική ευθύνη και να συμμορφωθεί προς τα μέτρα, ώστε να καθαρίσει και η Κύπρος από τον κορωνοϊό.