«Να μην εμποδίζουν τους γεωργούς την άσκηση του γεωργικού επαγγέλματος. Ούτε να επιτραπεί να νεκρώσει η νεκρή ζώνη, με τα διάφορα μέτρα των συρματοπλεγμάτων», όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας ΠΕΚ, Μιχάλης Λύτρας.
«Αυτό που έχει γίνει είναι ένα έκτρωμα γιατί οι γεωργοί της περιοχής... είναι αυτοί οι οποίοι έχουν από το 1974, καταφέρει να οργώσει κάθε σπιθαμή γης, της νεκρής ζώνης», σημείωσε με τη σειρά του ο Γενικός Γραμματέας ΕΚΑ, Πανίκος Χαμπάς.
«Η Εκτελεστική εξουσία αποφάσισε, χωρίς την συμμετοχή του οργανωμένου αγροτικού κινήματος, να βάλει αυτό το συρματόπλεγμα», είπε ο Πρόεδρος της Νέας Αγροτικής Κίνησης, Τάκης Χριστοδούλου.
«Δεν τίθεται θέμα να κοπούν οι μετανάστες. Πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι», υπογράμμισε ο Αντρέας Μασούρας, Γαιοκτήμονας της περιοχής.
Χθες πάντως, σε μια προσπάθεια να καθυσυχάσει τις ανησυχίες των γεωργών και κατοίκων, ο Υπουργός Εσωτερικών έσπευσε στον Αστρομερίτη και την Περιστερώνα, όπου τους ενημέρωσε για τα σκοτεινά σχέδια της Τουρκίας με τους μετανάστες.
«Έχουμε ακούσει τους προβληματισμούς τους και βεβαίως, έχουν δοθεί απαντήσεις προς τους ίδιους, και θεωρώ ότι με την σοβαρότητα που διακρίνει και την υπευθυνότητα περιλαμβανομένων, τα όποια προβλήματα που αναπόφευκτα υπάρχουν, θα λυθούν, αν δεν έχουν, ήδη, λυθεί», υπογράμμισε ο κύριος Νουρής.
Δεν θα τοποθετούσαμε αυτό το εμπόδιο, κατέληξε ο Νίκος Νουρής, εάν υπήρχε έλεγχος από πλευράς Τουρκοκυπρίων.