Σύμφωνα και με τον υπεύθυνο του θαλάμου τον κ. Κωστή, οι νοσηλείες ανεβαίνουν επικίνδυνα και ο θάλαμος βρίσκεται στα όρια του, είναι ωστόσο ευτύχημα το γεγονός πως εδώ και λίγες μέρες ασθενείς μεταφέρονται σε άλλα νοσοκομεία, προς αποσυμφόρηση του Θαλάμου.
Η κατάσταση ωστόσο χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικά δραματική σύμφωνα και με τον κ. Κωστή, μιας και στον εν λόγω θάλαμο νοσηλεύονται 68 ασθενείς με κορωνοϊό, ο μεγαλύτερος αριθμός που καταγράφηκε από την εμφάνιση της πανδημίας στην Κύπρο τον περασμένο Μάρτιο.
Χθες βράδυ έγιναν άλλες 15 εισαγωγές και δυο διασωληνώσεις ασθενών, ενώ τις τελευταίες 72 ώρες, οι διασωληνώσεις έφτασαν συνολικά τις 12.
Την ίδια ώρα οι υπεύθυνοι γιατρό απευθύνουν κάλεσμα στον ΟΚΥπΥ για άμεση παρέμβαση, έτσι ώστε να εξευρεθούν κλίνες σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη να νοσηλευτεί ακόμη μεγαλύτερος αριθμός ασθενών.