Μια ατελείωτη ουρά από πολίτες που περιμένουν για ώρες, να παραλάβουν κάποιο δέμα.
Η ταλαιπωρία μεγάλη. Και πολλοί είναι εκείνοι που αναγκάζονται να φύγουν άπρακτοι, με την ελπίδα ότι θα είναι πιο τυχεροί την επόμενη φορά
Σε τρεις λόγους αποδίδει την καθυστέρηση που παρατηρείται η Υπηρεσία Κυπριακών Ταχυδρομείων.
Ο πρώτος είναι η πανδημία και τα μέτρα που λαμβάνονται.
Όπως δήλωσε ο Επαρχιακός Ταχυδρομικός Λειτουργός Λευκωσίας Όμηρος Λεβέντης « ο δεύτερος λόγος είναι το γεγονός ότι οι πτήσεις πλέον φτάνουν σε ακανόνιστους ρυθμούς με αποτέλεσμα άλλες μέρες να έχουμε να διεκπεραιώσουμε τεράστιους όγκους άλλες μέρες να μην έχουμε. Δεν υπάρχει ομαλή ροή πτήσεων».
Ενώ την Κύπρο φαίνεται να έχει επηρεάσει και το Brexit.
Σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Διευθυντή Κυπριακών Ταχυδρομείων Παύλο Παυλίδη, « το Ηνωμένο Βασίλειο που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες πηγές ταχυδρομικών αντικειμένων από την 1/1/21 από ευρωπαϊκή χώρα έχει ενταχθεί στις τρίτες χώρες. Άρα και όλα τα αντικείμενα που έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο τυγχάνουν τελωνειακού ελέγχου».
Για καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, το Επαρχιακό Γραφείο Δεμάτων Λευκωσίας έχει επεκτείνει το ωράριο του έως τις 4 το απόγευμα τις καθημερινές, ενώ το Σάββατο θα παραμείνει ανοικτό έως τις τρεις το απόγευμα. Και θα είναι μόνο για παραδόσεις δεμάτων.