Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δεν υπάρχει πρόθεση να κλείσει η Μονάδα Αιμοκάθαρασης του Γενικού Νοσοκομείου Αμμοχώστου, ξεκαθαρίζει σε ανακοίνωση του ο ΟΚΥπΥ.

Σχετικά με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες στο Νοσοκομείο και τα παράπονα των ασθενών, ο ΟΚΥπΥ διευκρινίζει ότι αυτό δημιουργήθηκε όταν ένας εκ των δύο νεφρολόγων αποχώρησε λόγω του ότι  είχε αφυπηρετήσει. 

Ωστόσο, υπογραμμίζει ότι υπάρχει κάλυψη από άλλο νεφρολόγο και ότι δεν έχει αφεθεί κανένας ασθενής χωρίς ιατρική φροντίδα.

Στην ανακοίνωση του ο ΟΚΥπΥ σημειώνει ότι το θέμα θα διευθετηθεί εντός των επόμενων ημερών ενώ ξεκαθαρίζει ότι καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες για εξεύρεση ιατρού νεφρολόγου, αφού η εν λόγω ειδικότητα είναι δυσεύρετη.