Δεν βλέπουν με καλό μάτι το ενεχόμενο νέας αλλαγής στην ημερομηνία επιστροφής των μαθητών Γυμνασίου στα σχολεία.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, «με ιδιαίτερη ανησυχία και αγανάκτηση έχουμε πληροφορηθεί από τα ΜΜΕ πιθανή αλλαγή της ημερομηνίας επιστροφής των μαθητών/μαθητριών των Γυμνασίων, από τις 16.3 όπως είχε ήδη ανακοινωθεί, στις 22.3.»
«Δηλώνουμε ότι διαφωνούμε κάθετα με περαιτέρω παράταση της παραμονής των παιδιών στα σπίτια τους και επιθυμούμε την επιστροφή τους στις 16 Μαρτίου. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά μετά τον πολύμηνο εγκλεισμό τους δεν είναι πλέον μόνο εκπαιδευτικά, αλλά και ψυχολογικά, συναισθηματικά και κοινωνικά. Περαιτέρω εγκλεισμός θα έχει αρνητικότατες συνέπειες οι οποίες θα διαρκέσουν χρόνια.», τονίζει.
«Με την υποχρεωτική διεξαγωγή rapid test από όλους πριν την είσοδό τους στα σχολεία, δεν κατανοούμε τον λόγο περαιτέρω παράτασης της επιστροφής των παιδιών των Γυμνασίων», προσθέτει.
Σημειώνουν δε, ότι «ως Συνομοσπονδία, έχουμε δείξει υπομονή και κατανόηση για πολλά θέματα, ούτως ώστε να διασφαλίσουμε την επιστροφή των παιδιών στα σχολεία και στη δια ζώσης διδασκαλία. Όμως, αν αυτό που κυκλοφορεί στα ΜΜΕ ευσταθεί, ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο ότι δε θα γίνει αποδεκτό και θα αντιδράσουμε.»
«Εκτιμούμε το έργο της Επιστημονικής Ομάδας για τη διασφάλιση της σωματικής υγείας των παιδιών μας, αλλά τους καλούμε να ενδιαφερθούν εξίσου για την ψυχολογική και συναισθηματική υγεία των παιδιών», υπογραμμίζει η Συνομοσπονδία.
«Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο ΠτΔ και το Υπουργικό Συμβούλιο θα λάβουν ορθές αποφάσεις στην αυριανή συνεδρίαση και θα επιτρέψουν την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς και των μαθητών του Γυμνασιακού κύκλου, με φυσική παρουσία, αρχής γενομένης από την Τρίτη 16 Μάρτιου 2021, τηρουμένων φυσικά όλων των υγειονομικών μέτρων, μέσα στις σχολικές μονάδες», αναφέρει καταληκτικά η Συνομοσπονδία στην ανακοίνωση της.