Σύμφωνα με τον κ. Κεττή, η Κομισιόν ήδη λαμβάνει πρωτοβουλίες ως προς την απάμβλυνση του αρνητικού αυτού φαινομένου, με στόχο να φέρει επιτέλους τη διαφάνεια στις μισθολογικές αμοιβές. «Με την υπερψήφιση αυτής της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και θα υπάρχει υποχρέωση κάθε εταιρίας να δηλώνει τις αμοιβές των υπαλλήλων, θα καθίσταται πολύ πιο δύσκολο για ένα εργοδότη να δίνει λιγότερα στις γυναίκες και περισσότερα στους άνδρες» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σημείωσε παράλληλα, πως υπάρχει ήδη σε ισχύ από το 2006 μια Κοινοτική Οδηγία, προς τους εργοδότες να δίνουν τους ίδιους μισθούς σε άνδρες και γυναίκες αν κάνουν την ίδια ή όμοια εργασία, εντούτοις δεν έχει καταστεί δυνατό να επιτευθχεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, με το χάσμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, να ανέρχεται γύρω στο 14%.
Οπόταν, σύμφωνα με τον κ. Κεττή, με τη νέα αυτή Οδηγία θα διασφαλίζεται η διαφάνεια, ως επίσης και θα παρέχεται η ευχέρεια στους εργαζόμενους να προσφεύγουν συλλογικά στα δικαστήρια, και να διεκδικούν αναδρομικά τους χαμένους μισθούς.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές διαδικασίες, η πρόταση της Κομισιόν θα πρέπει να μεταβιβαστεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το μόνο αρμόδιο Σώμα της Ένωσης για κύρωση νομοθετικών πράξεων. Με τον κ. Κεττή να εκφράζει την πίστη και την αισιοδοξία του, πως θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα.
____________________________________________________________________________________________
Διαβάστε Επίσης