Και αυτό στον απόηχο της αντιπαράθεσης που είχε προκύψει στη συνεδρίαση της Ολομέλειας την περασμένη εβδομάδα.
Η συγκεκριμένη συνεδρίαση, θα έχει ως θέμα «Οι εξελίξεις στο Κυπριακό, ενόψει και της άτυπης διάσκεψης για την Κύπρο».
Σύμφωνα με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΔΗΣΥ Νίκο Τορναρίτη « η σύσκεψη αρχηγών, και χαίρομαι να σας πω ότι αποδέχτηκε την πρόταση του ΔΗΣΥ για ορισμό ειδικής συνεδρίας του σώματος».
Η ειδική αυτή συνεδρία θα πραγματοποιεί την Παρασκευή 19 του Μάρτη και θα είναι ολοήμερη.
Επιπρόσθετα, στη σημερινή σύσκεψη αρχηγών και εκπροσώπων των κομμάτων συζητήθηκε η χθεσινή απόφαση του Υπουργικού Συμβούλιου όπως παραπέμψει στη Βουλή για έγκριση πρόταση για ταυτόχρονη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μαζί με τις βουλευτικές εκλογές, την Κυριακή τριάντα Μαΐου.
Με τους εκπροσώπους των κομμάτων να αποφασίζουν όπως το θέμα παραπεμφθεί για συζήτηση στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Εσωτερικών.
Να σημειωθεί ότι το Κίνημα Αλληλεγγύη, με ανακοίνωσή του, ξεκαθαρίζει τη θέση του στο συγκεκριμένο ζήτημα, τονίζοντας ότι τάσσεται υπέρ της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος αλλά με προϋποθέσεις:
- Δεν θα είναι ένα ναι ή ένα όχι σε πρόταση νόμου που ήδη θα έχει ψηφιστεί ή καταψηφιστεί από την Βουλή
- Δεν θα διεξαχθεί ταυτόχρονα με τις βουλευτικές εκλογές διότι δεν υπάρχει επαρκής χρόνος και δυνατότητα ενημέρωσης του λαού, και
- Δεν θα γίνει μετά από ενδεχόμενη συνένωση υπηρεσιών γειτνιαζόντων δήμων και τέλος να μην αγνοηθεί η βούληση των τοπικών κοινωνιών.