Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αρκετοί πολίτες τις τελευταίες μέρες παρά το γεγονός ότι παρουσιάζουν συμπτώματα συνεχίζουν να πηγαίνουν κανονικά στη δουλειά τους καθώς δεν θέλουν να περιοριστούν. Την ίδια ώρα, η αύξηση των κρουσμάτων και των αλυσίδων μετάδοσης έχει κινητοποίηση την Ομάδα Ιχνηλάτισης που δουλεύει ενταντικά για να εντοπίσει τις επαφές των θετικών περιστατικών.  

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Υπεύθυνος Ομάδας Ιχνηλάτησης, Βαλεντίνος Συλβέστρου, ανέφερε πως «έχουμε ξεχάσει τα αυτονόητα με αυτή την πανδημία. Είναι ο κόσμος σε μια κατάσταση παράξενη και δεν θέλει να περιοριστεί ακόμη και αν έχει συμπτώματα». Συνέχισε λέγοντας ότι τα συμπτώματα που παρουσιάζουν οι πολίτες είναι συνήθως πυρετός, βήχα και δύσπνοια.

«Θυμόμαστε ότι πάντα πρέπει να τηρούνται τα μέτρα προστασίας. Κανένα αποτέλεσμα του rapid test δεν μας εγγυάται ότι την επόμενη μέρα δεν θα αναπτύξουμε συμπτώματα και θα κολλήσουμε συναδέλφους και φίλους μας. Αν δεν νιώθουμε καλά ή αν έχουμε υποψία ότι μπορεούμε να νοσούμε από τον ιό είναι καλύτερα να περιοριστούμε για ένα εύλογο διάστημα», τόνισε ο κύριος Συλβέστρου.  

Παράλληλα, είπε ότι τις τελευταίες ημέρες έχουν αυξηθεί τόσο τα κρούσματα όσο και οι επαφές με την Ομάδα Ιχνηλάτισης να δουλεύει εντατικά, ενώ τόνισε ότι εντοπίζουν πάνω από 10-12 επαφές για κάθε θετικό περιστατικό.

«Είμαστε σε πολύ δημιουργική φάση καθώς έχει αυξηθεί το ωράριο, έχει ενισχυθεί και άλλο η ομάδα ιχνηλάτησης μιας και έχουν διπλασιαστεί τα κρούσματα, παρόλα αυτά παραμένει διαχειρίσιμη η κατάσταση», εξήγησε ο κύριος Συλβέστρου.

Όσον αφορά τα σχολεία, παραμένει υψηλός ο αριθμός των μαθητών και των εκπαιδευτικών που βρίσκονται θετικά στον ιό, παρόλα αυτά δεν παρατηρείται η μεγάλη συρροή θετικών περιστατικών που εντοπίζονταν την προηγούμενη εβδομάδα.

Ταυτόχρονα, επισήμανε πως υπάρχουν και άλλες αλυσίδες μετάδοσης σε εργασιακούς χώρους όπως τράπεζες, γραφεία και νοσοκομεία, τονίζοντας ότι πλέον τα περισσότερα κρούσματα δηλώνουν τις επαφές τους.