Ο Αντιπρόεδρος Σχοινάς ξεκαθάρισε ότι το μέσο αυτό θα παρουσιαστεί με τρόπο που δεν θα δημιουργεί διακρίσεις μεταξύ των πολιτών και θα περιλαμβάνει και όσους έχουν αρνητικό τεστ ή αντισώματα, αφού έχουν νοσήσει.
Ξεκαθάρισε ότι "εξαιρετικούς καιρούς χρειαζόμαστε να κινητοποιήσουμε εξαιρετικά εργαλεία", ώστε να διασφαλίσουμε "ότι δεν θα μας επιβληθούν από αλλού". Χαιρέτισε τη σύγκλιση μεταξύ των ηγετών της ΕΕ να συνεχιστεί η προεργασία και ανακοίνωσε ότι η Κομισιόν έχει δημιουργήσει ομάδα εργασίας με τους Επιτρόπους Κυριακίδου, Μπρετόν, Ρέιντερς, Γιόχανσον και τον ίδιο και στόχο η πρόταση να τεθεί στους ηγέτες στη σύνοδο της 25ης Μαρτίου.
Η Ευρωπαική Επιτροπή θα παρουσιάσει εντός του Μαρτίου μια πρόταση αναφορικά με τη δημιουργία ενός ψηφιακού διαβατηρίου εμβολιασμού έναντι του κορωνοϊού στο πλαίσιο της Ευρώπης των 27, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα, η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Σε ό,τι αφορά το ερώτημα με το τι θα μπορούσε να είναι το ψηφιακό πράσινο διαβατήριο: Θα υποβάλουμε νομοθετική πρόταση μέσα στο Μάρτιο», δήλωσε η κυρία φον ντερ Λάιεν, κατά διάρκεια τηλεδιάσκεψης με Γερμανούς βουλευτές, όπως μετέδωσε το Reuters.