Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στις σχολικές τους μονάδες θα επιστρέψουν από αύριο Δευτέρα, 1η Μαρτίου, οι μαθητές της Α’ και Β' Λυκείου, ενώ στις 16 Μαρτίου θα επιστρέψουν και αυτοί των Γυμνασίων.

Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα θα επιστρέψουν στα σχολεία με φυσική παρουσία οι μαθητές των δημόσιων και ιδιωτικών Λυκείων και Τεχνικών Σχολών, των Α και Β τάξεων, ενώ στις 16 Μαρτίου θα επιστρέψουν πίσω στα θρανία τους και οι μαθητές των Γυμνασίων, που για τις επόμενες δύο εβδομάδες, θα συνεχίσουν να παρακολουθούν τα μαθήματα τους με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται πως πλέον είναι υποχρεωτικό όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό των σχολικών μονάδων, να υποβάλλονται σε εβδομαδιαίο έλεγχο με rapid test αντιγόνου, αρχής γενομένης από σήμερα.

Οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό των σχολείων μπορούν να διενεργήσουν το τεστ είτε δωρεάν στα σημεία δειγματοληψίας του Υπουργείου Υγείας είτε ιδιωτικά με τα δικά τους έξοδα.

Έτσι, από αύριο και έπειτα, οι εκπαιδευτικοί και το όλο το προσωπικό της κάθε σχολικής μονάδας θα είναι υπόχρεοι κατά την άφιξη τους στο σχολείο να υποδείξουν πιστοποιητικό αρνητικού αποτελέσματος.

Την ίδια ώρα, τόσο το Υπουργείο Υγείας όσο και οι εκπαιδευτικές οργανώσεις κάνουν έκκληση προς του γονείς όπως δώσουν συγκατάθεση να υποβληθούν  τα παιδιά τους σε έλεγχο rapid test.