Όπως αποκάλυψε από την εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» η Λειτουργός Τύπου του Υπουργείου Υγείας Μαργαρίτα Κυριάκου, από τη Δευτέρα 8 Μαρτίου, παρέχεται η ευχέρεια για την ταυτόχρονη φυσική παρουσία μέχρι και τεσσάρων (4) μαθητών, επιπρόσθετα του εκπαιδευτικού. Σημειώνεται πως η εν λόγω ρύθμιση, αφορά αποκλειστικά και μόνο τα φροντιστήρια, και όχι όλες τις απογευματινές δραστηριότητες των ανηλίκων.
Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε σύμφωνα με την κα Κυριάκου, καθώς θα επιστρέψουν και οι μαθητές των Γυμνασίων με φυσική παρουσία στα σχολεία. Αυτή η εξέλιξη, έρχεται ως δεύτερη φάση σταδιακής αποκλιμάκωσης των περιορισμών, χωρίς να διευκρινίζεται το πότε θα υπάρξει η ευχέρεια για πλήρη και απρόσκοπτη επιστροφή των μαθητών στις απογευματινές δραστηριότητες.
Σημειώνεται, πως από την προσεχή Δευτέρα, 1η Μαρτίου, στα φροντιστήρια θα μπορούν να βρίσκονται με φυσική παρουσία, μόλις ένας μαθητής και ένας εκπαιδευτικός. Εξαίρεσης τυγχάνουν οι περιπτώσεις όπου οι μαθητές είναι αδέρφια.
Αξίζει παράλληλα να αναφερθεί πως Οι γονείς/νόμιμοι κηδεμόνες που μεταφέρουν τα ανήλικα παιδιά τους για σκοπούς δραστηριότητας, η οποία επιτρέπεται σύμφωνα με το Διάταγμα (προπόνηση, σε φροντιστήρια, εκπαιδευτικά κέντρα, ωδεία, κοκ), οφείλουν να προσκομίζουν αποδεικτικό στοιχείο της ημερομηνίας και ώρας δραστηριότητας του παιδιού, καθώς και το Έντυπο Β.