Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας, αποτελεί πρώτιστο μέλημα του Παγκύπριου Συνδέσμου Επαγγελματιών Εκδηλώσεων (ΠΑΣΥΠΕΚ), τονίζεται στο νέο πρωτόκολλο διεξαγωγής κοινωνικών εκδηλώσεων, το οποίο διαβιβάστηκε στο Υπουργείο Υγείας για προώθηση στο Υπουργικό, ώστε να επαναρχίσουν οι γάμοι, αρραβώνες, βαπτίσεις και δεξιώσεις την 1η Απριλίου . 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΑΣΥΠΕΚ Κωνσταντίνο Μωσαϊκό « είμαστε πολύ αισιόδοξοι στο ότι το βλέπουν θετικά και εφόσον τα πράγματα βαίνουν καλός όπως έχουν σήμερα τότε ήρθε η ώρα που μπορούμε επιτέλους να επανεκκινήσουμε τον κλάδο μας διότι τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ και αρκετές επιχειρήσεις είναι στο χείλος του γκρεμού». 

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επαγγελματιών Εκδηλώσεων, η επανεκκίνηση μπορεί να γίνει τον Απρίλιο με πολύ περιορισμένο αριθμό καλεσμένων και σταδιακή αύξηση του αριθμού τους μέχρι τον Ιούνιο, ενώ τον Ιούλιο θα μπορούσε να υπάρξει άρση των περιορισμών.  

Όπως δήλωσε η σύμβουλος του Υπουργού Υγείας Ζωή Δωροθέα Πανά « προτού προβούμε σε επίσημες δηλώσεις πρέπει πρώτα απ όλα να δούμε το τι γίνεται στο επίπεδο της συζήτησης των αποτελεσμάτων που βγαίνουν από αυτή τη συζήτηση. Δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε τη διαδικασία. Εμείς ως μια ομάδα προσπαθούμε και ο ρόλος μας είναι απλά να συζητήσουμε και να προωθήσουμε τις εισηγήσεις εναρμονισμένα. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις κρατικές διαδικασίες και να γίνει και παρερμηνεία». 

Σύμφωνα με την κυρία Πανά, ο οδικός χάρτης και οι ημερομηνίες καθορίζονται πρωτίστως από την τεχνική επιτροπή και το Υπουργικό Συμβούλιο. Και όταν θα έρθει η στιγμή για την επανεκκίνηση των κοινωνικών εκδηλώσεων, γάμων, αρραβώνων, βαπτίσεων και δεξιώσεων όλα θα τεθούν στο τραπέζι και θα συζητηθούν.