Αφορμή για το θέμα έδωσε η καταβολή της κρατικής χορηγίας προς τα κόμματα στο σύνολό της για τη φετινή χρονιά, ενώ οι βουλευτικές εκλογές θα οργανωθούν τον Μάϊο και ενώ χορηγία δικαιούνται όσα κόμματα εξασφαλίσουν έδρες στη Βουλή.
«Εάν με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών ο ΔΗΣΥ θα δικαιούται αυξημένη κρατική χορηγία εμείς δε θα διεκδικήσουμε το υπόλοιπο του '21. Αν με βάση τα αποτελέσματα η χορηγία θα πρέπει να είναι μειωμένη θα επιστρέψουμε τη διαφορά», είπε ο Κοινοβουλευτικός Εκρπόσωπος του ΔΗΣΥ, Νίκος Τορναρίτης.
«Ένα θέμα ανύπαρκτο. Στο σύνολο της πενταετίας ένα κόμμα θα λάβει αυτά που δικαιούται με βάση αυτά που δικαιούται με βάση το ύψος της κρατικής χορηγίας και του τρόπου κατανομής της», είπε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ, Γιώργος Λουκαϊδης.
«Θεωρούμε ότι είναι ένα θέμα το οποίο κακώς τίθεται προς συζήτηση. Δεν έχει να διαφοροποιήσει το οτιδήποτε», σημείωσε ο Πρόεδρος της ΕΔΕΚ, Μαρίνος Σιζόπουλος.
«Τα κόμματα τα οποία θα μπουν στη Βουλή με τις εκλογές του 2021 θα πρέπει να έχουν ακριβοδίκαιη μεταχείριση», είπε ο Βουλευτής του Κινήματος των Οικολόγων, Γιώργος Περδίκης.
«Η Αλληλεγγύη με απόλυτο σεβασμό στις διαδικασίες της πολιτείας θα σεβαστεί και θα τηρήσει ότι συμφωνηθεί στο θέμα των χορηγιών και θα επιστρέψει ότι δεν της αναλογεί», σημείωσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Αλληλεγγύης, Μιχάλης Γιωργαλλάς.
«Ενώ έχουμε υπόψη μας ότι στις 30 του Μάη έχει εκλογές και άρα κάποια κόμματα θα σμικρυνθούν, άλλα θα εξαφανιστούν, άλλα θα εμφανιστούν και άλλα θα μεγαλώσουν, αποφάσισαν να πάρουν την χορηγία με βάση τα αποτελέσματα που υπήρχαν το 2016», ανέφερε ο Βουλευτής της Συνεργασίας Δημοκρατικών Δυνάμεων, Μαρίνους Μουσιούττας.
Το θέμα τέθηκε από τη Συνεργασία Δημοκρατικών Δυνάμεων, η οποία ως γνωστόν έχει σήμερα τρεις βουλευτές οι οποίοι αποχώρησαν από το ΔΗΚΟ και η οποία θα συμμετέχει στις εκλογές με το ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Παράταξης.
Συλλογική απόφαση δεν έχει ληφθεί και ως εκ τούτου τα κόμματα θα πράξουν κατά συνείδηση.