Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Την έντονη δυσαρέσκεια του για τη μη έγκαιρη λήψη απόφασης για τη διά ζώσης παροχή λογοθεραπείας σε παιδιά που φοιτούν σε δημοτικά σχολεία κατά τη 2η περίοδο εγκλεισμού, εκφράζει, σε ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Εγγεγραμμένων Λογοπαθολόγων.

Ο Σύλλογος αναφέρει ότι με επιστολή του, ημερομηνίας 13/1/2021, προς τον Υπουργό Παιδείας Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) είχε καταγράψει τους προβληματισμούς του και είχε παραθέσει συγκεκριμένες εισηγήσεις. 

«Δυστυχώς, το ΥΠΠΑΝ δεν είδε το θέμα παροχής λογοθεραπείας ως κατεπείγον, με αποτέλεσμα να ανταποκριθεί τρεις εβδομάδες μετά, μία εβδομάδα πριν την επαναλειτουργία των σχολείων, καταπατώντας έτσι τα δικαιώματα των παιδιών για πρόσβαση στις θεραπείες που δικαιούνται. Πέραν της πιο πάνω απαράδεκτης στάσης, το ΥΠΠΑΝ περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή, και έδωσε μία μόνο μέρα χρόνο στους λογοπαθολόγους για επικοινωνία και συντονισμό με τις οικογένειες ώστε να δημιουργήσουν πρόγραμμα παροχής θεραπειών για τις 1-5 Φεβρουαρίου», προσθέτει. 

Όπως πάντα, συνεχίζει ο Σύλλογος Εγγεγραμμένων Λογοπαθολόγων, έτσι και τώρα, οι λογοπαθολόγοι που εργάζονται στα δημόσια εκπαιδευτήρια ανταποκρίθηκαν έγκαιρα στα νέα δεδομένα και ακολούθησαν τις οδηγίες του ΥΠΠΑΝ. 

«Είμαστε σίγουροι ότι οι συνάδελφοι, με τον επαγγελματισμό που τους χαρακτηρίζει θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους κάτω από αντίξοες συνθήκες στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Η επιστολή στην οποία αναφερθήκαμε πιο πάνω, την είχαμε κοινοποιήσει και στους ακόλουθους: Υπουργό Υγείας, Διευθυντή Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΟΕΔ, Επιθεωρητές ΕΕ, Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Επίτροπο Διοικήσεως», καταλήγει.