Άλλοι τέσσερεις συνάνθρωποί μας κατέληξαν στα κρατικά νοσηλευτήρια, ανεβάζοντας τους θανάτους λόγω κορωνοϊού στη χώρα μας σε 197.
Πρόκειται για άντρα, ηλικίας 55 ετών, με υποκείμενο νόσημα, που κατέληξε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Την τελευταία του πνοή άφησε στο Νοσοκομείο Αναφοράς, άνδρας ηλικίας 88 ετών με υποκείμενα νοσήματα. Γυναίκα, ηλικίας 75 ετών, κατέληξε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, χωρίς να αναφέρονται υποκείμενα νοσήματα. Στην εντατική μονάδα του ιδίου νοσοκομείου κατέληξε και γυναίκα ηλικίας 73 ετών, χωρίς να αναφέρονται υποκείμενα νοσήματα.
Μικρή μείωση καταγράφεται στις νοσηλείες
Οι νοσηλευόμενοι ασθενείς ανέρχονται συνολικά στους 153 εκ των οποίων οι 51 σε κρίσιμη κατάσταση. Στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας νοσηλεύονται 63 ασθενείς, εκ των οποίων οι 35 στην Εντατική και 6 στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. 41 ασθενείς νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς στην Αμμόχωστο, 4 εξ αυτών στην Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.
47 ασθενείς νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Λεμεσού, ένας στην Μονάδα Εντατικής θεραπείας και οι 5 υπό αυξημένη φροντίδα, ενώ2 είναι οι ασθενείς στο Μακάρειο Νοσοκομείο.
Αύξηση στα σημερινά κρούσματα
Εντοπίστηκαν 158 θετικά αποτελέσματα τα οποία εντοπίστηκαν από σύνολο 13 χιλιάδων 594 εργαστηριακών διαγνώσεων ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θετικών περιστατικών στη χώρα σε 30 χιλιάδες 538 και το ποσοστό θετικότητας σε 1,16 τοις εκατό. Αναλυτικά 62 από τα σημερινά περιστατικά εντοπίστηκαν με την μοριακή μέθοδο ενώ τα υπόλοιπα 96 εντοπίστηκαν μέσω της μεθόδου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου και αφορούν να πούμε σε εργαζόμενους που επιστρέφουν στις εργασίες τους από την ερχόμενη Δευτέρα.
Αναλυτικά, οι εξετάσεις ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) πραγματοποιήθηκαν σήμερα ως ακολούθως: