Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Άλλοι δύο ασθενείς, έχασαν την μάχη ενάντια στον κορωνοϊό, ανεβάζοντας των συνολικό αριθμό των θανάτων στους 190. Πρόκειται για άντρα 69 ετών που κατέληξε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας και 93χρονη που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, και οι δύο έχοντας υποκείμενα νοσήματα.

Ελαφρώς βελτιωμένη σε σχέση με χθες είναι την ίδια ώρα η κατάσταση στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥΠΥ. Ο αριθμός των νοσηλευόμενων μειώθηκε κατά τέσσερεις στους 160, με τους κρίσιμα νοσηλευόμενους να έχουν αυξηθεί κατά έναν φτάνοντας τους 53.

Στο νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύονται 53 ασθενείς, εκ των οποίων οι 5 στην ΜΑΦ. Άλλοι 63 νοσηλεύονται στο ΓΝ Λευκωσίας. Οι 36 στην εντατική, οι 3 εκτός αναπνευστήρα ενώ άλλοι 6 νοσηλεύονται σε συνθήκες αυξημένης φροντίδας. Στο Νοσοκομείο Λεμεσού νοσηλεύονται 43 ασθενείς, εκ των οποίων οι 7 στην ΜΑΦ ενώ στο Μακάρειο νοσηλεύεται ένας ασθενής.

Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα το ποσοστό θετικότητας παρέμεινε κάτω από το 1%, στο 0,99%. Σήμερα έγιναν σχεδόν δύο χιλιάδες λιγότερες εργαστηριακές εξετάσεις από ότι χθες, φθάνοντας τις 10,992 από τις οποίες εντοπίστηκαν 109 κρούσματα, το χαμηλότερο αριθμό που ανακοινώθηκε από τα τέλη Οκτωβρίου.

Τα 72 προέκυψαν μέσω των rapid tests και τα άλλα 37 από τις εξετάσεις που έγιναν με την μοριακή μέθοδο. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων που εντοπίστηκαν στην Κύπρο από την αρχή της πανδημίας ανήλθε στις 30,252.

Στο μεταξύ, το Υπουργείο Υγείας αποφάσισε ότι από μεθαύριο Πέμπτη μέχρι την Κυριακή δε θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα ελέγχου του πληθυσμού μέσω rapid test.

Αντ’ αυτού, από την πρώτη Φεβρουαρίου θα λειτουργήσουν 40 μονάδες δειγματοληψίας με δυνατότητα ελέγχου μέχρι και 15,000 εργαζομένων.

Αναλυτικά, οι εξετάσεις ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) πραγματοποιήθηκαν σήμερα ως ακολούθως: