Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας νοσηλεύονται συνολικά 36 άτομα, εκ των οποίων οι έξι βρίσκονται εκτός αναπνευστήρα.
Την ίδια ώρα, άλλα 16 άτομα νοσηλεύονται σε συνθήκες Μονάδας Αυξημένης Φροντίδας.
Καθημερινές φαίνεται ότι είναι οι αξιολογήσεις των περιστατικών που βρίσκονται στις ΜΑΦ έτσι ώστε, σε περίπτωση που η κατάσταση τους επιδεινωθεί, να μπορούν οι γιατροί να προβούν στις ανάλογες ενέργειες.
Ο αυξημένος αριθμός των ασθενών που βρίσκονται στις ΜΕΘ δεν ξαφνιάζει τον κύριο Χαριλάου αφού όπως εξήγησε τα όποια μέτρα διαφαίνονται πρώτα στους κοινούς θαλάμους, πιο αργά στις Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας και έπειτα στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
Στο σημείο αυτό, ανέφερε ότι τις τελευταίες ημέρες έχει παρατηρηθεί και κάποια μείωση στις νέες εισαγωγές ασθενών με κορωνοϊό ενώ εξέφρασε την ελπίδα μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας να σημειωθεί μείωση και στον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται υπό συνθήκες ΜΕΘ.
«Ευελπιστώ ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής θα έχουμε καλύτερη εικόνα και ελπίζουν σε μείωση των νοσηλευόμενων ασθενών στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κύριος Χαριλάου.