Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, την ερχόμενη Δευτέρα το πρωί, θα μεταφερθούν 1,000 δόσεις του εμβολίου στα κατεχόμενα μέσω του οδοφράγματος του Αγίου Δομετίου, με σκοπό να εμβολιαστούν με την πρώτη δόση οι πρώτοι δικαιούχοι. Σε μεταγενέστερο στάδιο θα παραδοθούν και οι υπόλοιπες 1,000 δόσεις για τη δεύτερη δόση των ίδιων προσώπων, όπως προβλέπεται από τις διαδικασίες.
Το πρόβλημα που παρατηρείται και δεν επιτρέπει την απευθείας μεταφορά όλης της ποσότητας εμβολίων, έγκειται στα φορτηγά μεταφοράς προς το χώρο που βρίσκονται τα ψυγεία φύλαξης.
Όπως εξήγησε στο ΚΥΠΕ ο Ε/κ επικεφαλής της Τεχνικής Επιτροπής για την υγεία, Λεωνίδας Φυλαχτού, ο λόγος είναι τεχνικός, καθώς τα εν λόγω εμβόλια χρειάζονται συνεχώς χαμηλή θερμοκρασία, στους -70 βαθμούς Κελσίου, και δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός για τη μεταφορά. Για το λόγο αυτό οι άλλες 1000 δόσεις θα φυλαχθούν υπό τις κατάλληλες συνθήκες μέχρι να έρθει η χρονική στιγμή για χρήση τους για τη δεύτερη δόση για τα 1000 άτομα, διευκρίνισε. Όταν βρεθεί το κατάλληλο μεταφορικό μέσον θα δοθούν ίσως νωρίτερα στους Τ/κ, πρόσθεσε.
Υπενθυμίζεται ότι χθες οι Τ/κ απάντησαν θετικά μέσω της Τεχνικής Επιτροπής για την Υγεία για την παραλαβή εμβολίων από την Κυπριακή Δημοκρατία, κάτι που ήταν «θολό» τις προηγούμενες μέρες μετά και τις δηλώσεις Τατάρ ενώπιον της Ελίζαμπεθ Σπέχαρ για πρόθεση απευθείας προμήθειας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σημειώνεται πως στους Τ/κ θα δίδονται εμβόλια μέσω της Τεχνικής Επιτροπής για την Υγεία, κατ’ αναλογία των παρτίδων που θα παραλαμβάνει η Κύπρος.