Σε ανακοίνωσή της, η συντεχνία αναφέρει ότι ΜΕΘ λειτουργούν υποστελεχωμένες και κάτω από τον αριθμό ασφαλείας και ότι το προσωπικό δεν έχει εκπαιδευτεί κατάλληλα στις ΜΕΘ και στη διαχείριση του COVID - 19, παρά τις διαβεβαιώσεις που δόθηκαν κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Καταγγέλλει επίσης πως «λαμβάνονται αποφάσεις μέσα στα γραφεία του οργανισμού από άτομα που δεν έχουν καμιά εμπειρία στον κλινικό χώρο. Προσθέτει επί τούτου, ότι λαμβάνονται αποφάσεις που αφορούν άμεσα τους νοσηλευτές/τριες μέσα σε μια νύκτα, κατά τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα, χωρίς να εκφράσει την άποψή η Συντεχνία ή τουλάχιστον να ενημερωθεί, ώστε να προωθήσει τις αλλαγές και οδηγίες.
Η ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ. μιλά «για κακή διοίκηση που αντί να επιλύει προβλήματα τα αυξάνει, με αποτέλεσμα οι νοσηλευτές/τριες να επιβαρύνονται σωματικά και ψυχολογικά με επιπτώσεις στην υγεία και ασφάλεια των ασθενών».
Αναφέροντας επίσης ότι έχουν καταστρατηγηθεί όλες οι συμφωνίες που έχουν γίνει, προσθέτει ότι έχουν αναπτυχθεί θάλαμοι COVID - 19 σε όλα τα νοσοκομεία στους οποίους επιβάλλεται να διαφοροποιηθεί η αναλογία στελέχωσης νοσηλευτή - ασθενούς λόγω της φύσης της νοσηλείας που παρέχουν, αλλά δεν έχουν στελεχωθεί με πρόσθετο προσωπικό.
Συνεχίζοντας, αναφέρει ότι δημιουργήθηκε θάλαμος COVID - 19 στο Νοσοκομείο Αθαλάσσας, ο οποίος έχει στελεχωθεί από το υφιστάμενο νοσηλευτικό προσωπικό των ήδη υποστελεχωμένων θαλάμων, και έγιναν αποσπάσεις κοινοτικών νοσηλευτικών λειτουργών στο ίδιο νοσοκομείο για να καλυφθούν εν μέρει οι ανάγκες, με αποτέλεσμα να μειώνεται η παροχή φροντίδας στους ασθενείς στην κοινότητα.
Η ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ. καταγγέλλει επίσης ότι γίνονται αποσπάσεις νοσηλευτών σε θέσεις εκτός των κλινικών χώρων π.χ. στο Υπουργείο Υγείας, στον Οργανισμό Ασφάλισης Υγείας και σε γραφεία εντός των νοσοκομείων.