Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Αγωνία τέλος για τους μαθητές των λυκείων, καθώς μετά το νέο lockdown, βέβαιη πρέπει να θεωρείται η αναστολή των εξετάσεων τετραμήνων, έστω και αν δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση. 

Το μόνο δε που απομένει για να ξεκαθαρίσει μετά και την απογευματινή τηλεδιάσκεψη του Υπουργού Παιδείας πρόδρομου Προδρόμου με της εκπαιδευτικές οργανώσεις και τους οργανωμένου γονείς είναι το πως θα γίνει η αξιολόγηση των μαθητών. 

«Ο Υπουργός μας είπε κάποια σενάρια σε ότι αφορά τη βαθμολογία ρωτήσαμε πως θα γίνει η βαθμολόγηση των παιδιών τώρα στο πρώτο τετράμηνο της πρώτης και δευτέρας λυκείου και ανέφερε ότι θα μπει το 60% που είναι ο προφορικός βαθμός και με την τελική εξέταση που θα είναι για όλη την ύλη της χρονιάς το Μάϊο να προστεθεί το 40% και στο πρώτο και στο δεύτερο τετράμηνο», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Θέμης Πολυβίου.

Αν και η ματαίωση των εξετάσεων, θεωρείται δεδομένη, δεν πρόκειται να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις πριν τη Δεύτερα. 

«Εκείνο που ξεκαθάρισε είναι ότι από τη Δευτέρα στα παιδιά, θα διδάσκεται νέα ύλη, δε θα είναι επανάληψη, άρα σημαίνει προχωρούμε σε νέα ύλη», είπε ο κύριος Πολυβίου. 

Στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης Υπουργού, ξεκαθάρισε ωστόσο πως τα σχολεία για τις επόμενες τρεις εβδομάδες θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας. Οι δε καθηγητές θα διδάσκουν με τηλεκπαίδευση από το σπίτι με βάση τον προγραμματισμό που θα καθορίσουν οι Διευθύνσεις των σχολείων.