Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε ανησυχητικά επίπεδα κινείται ο ρυθμός νέων εισαγωγών ασθενών με κορωνοϊό στα δημόσια νοσηλευτήρια, καθώς χθες το βράδυ ο αριθμός όσων χρειάστηκαν ταυτόχρονα νοσηλεία άγγιξαν τους 201, κτυπώντας «καμπανάκι κινδύνου» στους αρμοδίους. Αναμένεται περαιτέρω αύξηση των εισαγωγών σημειώνει από το «Μέρα Μεσημέρι» ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπος Χαριλάου.

«Ήταν μια δύσκολη νύκτα, υπήρξε μεγάλη ροή θετικών περιστατικών γι’ αυτό μέχρι τα μεσάνυχτα φτάσαμε τους 201 νοσηλευόμενους» σημείωσε ο κ. Χαριλάου. Συγκριμένα, 170 ασθενείς νοσηλεύονται σε θάλαμο Covid-19, και 31 ασθενείς σε Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας.

Σύμφωνα με τον κ. Χαριλάου οι συγκεκριμένες μέρες είναι δύσκολες καθώς χρήζουν νοσηλείας άτομα που βρέθηκαν θετικά στον ιό τις ημέρες των Χριστουγέννων, ενώ ανέφερε πως τις επόμενες ημέρες αναμένονται περαιτέρω ροές νοσηλευομένων, δημιουργώντας αυξημένες ανάγκες σε κλίνες.

Επί τούτου όπως ανέφερε ο κ. Χαριλάου, μέχρι τέλος της τρέχουσας εβδομάδας θα αναπτυχθούν οι περίπου 40-50 κλίνες για νοσηλεία θετικών περιστατικών κορωνοϊού στο Νοσοκομείο Λάρνακας, ενώ αρχές της επόμενης εβδομάδας ο Οργανισμός θα μεταβεί και στο Νοσοκομείο Πάφου για επιθεώρηση του χώρου, και ανάπτυξη περίπου 30 κλινών στο νοσοκομείο της πόλης.