Δύο μέρες πριν την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία με τηλεκπαίδευση και 10 μέρες πριν τις εξετάσεις του πρώτου τετραμήνου, καθηγητές και μαθητές επαναφέρουν το αίτημα τους για αναστολή των εξετάσεων
Ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Θέμης Πολυβίου, δήλωσε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» πως «είμαστε πια πεπεισμένοι ότι πρέπει άμεσα σήμερα το Υπουργείο να ανακοινώσει την αναστολή των εξετάσεων και οι μέρες αυτές να αφιερωθούν στο να καλύψουμε κενά και ύλη στα παιδιά αυτά.»
Όπως υποστηρίζει η ΟΛΕΜΕΚ χιλιάδες μαθητές ήταν για κάποια χρονική περίοδο σε αυτοπεριορισμό, ενώ η διδασκαλία των Λυκείων και Τεχνικών Σχολών της Λεμεσού και της Πάφου διαφοροποιήθηκε για δύο εβδομάδες σε σχέση με τις υπόλοιπες επαρχίες, αφού η εκπαίδευση γινόταν εξ αποστάσεως.
Αντιδράσεις στο μεταξύ υπάρχουν και από πλευράς μαθητών, ενώ ΠΟΕΔ με ανακοίνωση χαρακτηρίζει λανθασμένες τις αποφάσεις για λειτουργία των δημοτικών και νηπιαγωγείων στις 7 και 8 Ιανουαρίου και καλεί τα Υπουργεία Παιδείας και Υγείας να τις αναθεωρήσουν
«Ως Οργάνωση θεωρούμε την τελική απόφαση που λήφθηκε και προνοεί τη φυσική παρουσία των παιδιών της Προδημοτικής Εκπαίδευσης και των Εκπαιδευτικών τους στα σχολεία στις 7 και 8 Ιανουαρίου, αντιφατική μιας και εν μέσω πανδημίας, υπεράνω όλων πρέπει να είναι η Δημόσια Υγεία», επισημαίνει η ΠΟΕΔ.
Όσον αφορά την ανώτατη εκπαίδευση, κάποια πανεπιστήμια έχουν αρχίσει ή ολοκληρώσει ήδη τη διαδικασία των εξετάσεων διαδικτυακά ή με φυσική παρουσία, αφού το υφιστάμενο διάταγμα το επιτρέπει. Ενώ άλλα έχουν προγραμματισμένες εξετάσεις για τις επόμενες μέρες, χωρίς κανείς να γνωρίζει εάν θα πραγματοποιηθούν τελικά μετά τις αποφάσεις του Υπουργικό την Πέμπτη.