Αρνητής του κορωνοϊού μπήκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας για να διαπιστώσει αν όντως νοσηλεύονται ασθενείς με κορωνοϊό.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, είπε ότι ο άνδρας έκανε ζωντανή μετάδοση από το νοσοκομείο στο Facebook.
Ο κύριος Χαριλάου ανέφερε ότι η Αστυνομία έχει στην κατοχή της το βίντεο και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες.
Την ίδια ώρα, είπε ότι οδηγούσε το αυτοκίνητο στους χώρους του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας και αναφερόταν στο lockdown, λέγοντας ότι κάποιοι άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους.
Πρόσθεσε δε, ότι πήγε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και Ατυχημάτων και ρώτησε που μπορεί να μεταβεί αν είναι θετικός στον κορωνοϊό και προσπάθησε να μπει στο Τμήμα
Επίσης, επικαλέστηκε ότι είναι φοιτητής Ιατρικής και ανέφερε ότι ένας συγγενής του νοσηλεύεται, παρόλα αυτά δεν του επιτράπηκε η είσοδος στο Τμήμα που βρίσκονται οι ασθενείς με κορωνοϊό.
«Τα πράγματα σοβαρεύουν με όλους αυτούς που δεν θέλουν να αντιληφθούν ότι υπάρχει ο κορωνοϊός», τόνισε ο κύριος Χαριλάου.
Ερωτηθείς πως κατάφερε να μπει στο νοσοκομείο ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, επισήμανε πως διερευνάται, ωστόσο όπως τόνισε δεν είναι η δική τους δουλειά αυτή.
«Δεν θέλουμε να αποδείξουμε ή να αποκρύψουμε κάτι, αλλά πρέπει όλοι μας να αντιληφθούμε τη σοβαρότητα της κατάστασης. Πρέπει να καταλάβουμε ότι με την αλόγιστη συμπεριφορά κάποιων και την αλόγιστή επιμονή τους», υπογράμμισε.
Καταλήγοντας, σημείωσε ότι τα δημόσια νοσηλευτήρια περνάνε δύσκολες στιγμές καθώς νοσηλεύουν ένα πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και των περισσότερων η κατάσταση υγείας είναι σοβαρή.