Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Επιστρατεύονται Παθολόγοι και Πνευμονολόγοι από τα Ιδιωτικά Νοσηλευτήρια για να αναλάβουν καθήκοντα στα δημόσια νοσηλευτήρια.

Δραματική η κατάσταση με το Σύστημα Υγείας να δέχεται μεγάλη πίεση τα τελευταία εικοσιτετράωρα μετά την κατακόρυφη αύξηση των νοσηλειών στα νοσοκομεία.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, είπε ότι μέχρι στιγμής επιστρατεύθηκαν 14 γιατροί για το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, οι οποίοι θα πηγαίνουν περιοδικά για να βοηθήσουν.

Ο κύριος Χαριλάου, τόνισε ότι η κατάσταση παραμένει κρίσιμη καθώς νοσηλεύονται 190 ασθενείς αυτή τη στιγμή, παρόλα αυτά αναμένεται να δοθεί ένας μεγάλος αριθμός εξιτηρίων.

Την ίδια ώρα, ο κύριος Χαριλάου, είπε ότι περιστατικά κορωνοϊού αυτή τη στιγμή νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Λευκωσίας, Λεμεσού και Αμμοχώστου.

Ωστόσο, γίνονται προσπάθειες για ανάπτυξη περισσότερων κλινών ούτως ώστε αν παραστεί ανάγκη να είναι διαθέσιμες.

Εν τέλει, σημείωσε ότι έχουν δοθεί οδηγίες στο Νοσοκομείο Λάρνακας και Αμμοχώστου να ετοιμάσουν υποδομές σε περίπτωση που θα παραστεί ανάγκη να χρησιμοποιηθούν οι υποδομές τους και το προσωπικό τους.