Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διαχειρίσιμη η κατάσταση στα δημόσια νοσηλευτήρια στο παρόν στάδιο παρά τον μεγάλο αριθμό ασθενών που νοσηλεύονται σήμερα, ανέφερε σε παρέμβαση του στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων, ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου.

Ο κύριος Χαριλάου, είπε ότι υπάρχει ένα σχέδιο δράσης το οποίο βρίσκεται σε ισχύ αυτή τη στιγμή και αξιολογείται καθημερινά, ενώ όπως σημείωσε κάνουν παρεμβάσεις εκεί που χρειάζεται.

Όπως εξηγεί ο σχεδιασμός προβλέπει να γίνει χρήση 200 κλινών για νοσηλεία περιστατικών κορωνοϊού, ωστόσο αν παραστεί ανάγκη θα αναπτύξουν περισσότερες.

«Μέλημα μας είναι οι συμπολίτες μας, οι ασθενείς μας, δεν θα αφεθεί κανένας χωρίς να τύχει βοήθειας», τόνισε ο κύριος Χαριλάου.

Την ίδια ώρα, επισήμανε πως ανησυχούν παρακολουθώντας την κατάσταση και περιμένουν σαφώς να υπάρξει περαιτέρω αύξηση των νοσηλευόμενων ασθενών αφού καταγράφονται μεγάλοι αριθμοί κρουσμάτων κορωνοϊού ημερησίως στην κοινότητα.

Όσον αφορά τον αριθμό των αναπνευστήρων στα δημόσια νοσηλευτήρια, ο κύριος Χαριλάου είπε ότι υπάρχουν γύρω στους 200 και το σύμφωνα με το σχέδιο δράσης προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν οι 115.

Ωστόσο, ανέφερε ότι εκεί όπου παραστεί ανάγκη θα χρησιμοποιούν πρόσθετους αναπνευστήρες, τονίζοντας ότι συντηρούνται και δοκιμάζονται συνέχεια από το προσωπικό.

Ερωτηθείς  αν υπάρχει το προσωπικό για να χρησιμοποιήσει τους αναπνευστήρες,  εξήγησε ότι σίγουρα δεν υπάρχουν τόσο πολλοί Ενταντικολόγοι στην Κύπρο και εξειδικευμένο προσωπικό, παρόλα αυτά μερίμνησαν το καλοκαίρι να προβούν σε προσλήψεις και να προβούν σε εκπαιδεύσεις νοσηλευτών για τη χρήση τους.