Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με σειρήνες ασθενοφόρων υποδέχθηκαν το νέο έτος οι μαχητές της πρώτης γραμμής στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Παρά την πανδημία και τις δυσκολίες που είχε η προηγούμενη χρονιά οι επαγγελματίες υγείας έστειλαν το δικό τους μήνυμα για το 2021 που έρχεται, αφήνοντας πίσω τη χρονιά που ταλάνισε όλο τον πλανήτη.

Την ίδια ώρα, εύχονται καλή χρονιά με υγεία και ασφάλεια.